Deklaring af variabel / jscript date metho~
Fra : Kasper Vork Steffens~

Dato : 20-01-06 00:10

Nu har jeg kæmpet i adskillige timer med et lille simpelt
problem. Jeg har en dato i et date-objekt. Det vil jeg bare lægge
7 dage til. Jeg kan bare ikke få det til at virke.

function writeday(d,m,y){
var
mn=['Januar','Februar','Marts','April','Maj','Juni','Juli','Augus
t','September','Oktober','November','December'];
var oD = new Date(y, m-1, d);
var iD:double = UTC(oD.getFullYear(), oD.getMonth(), oD.getDate()
) + (7*24*60*60*1000);

Den sidste linie virker ikke. Jeg har prøvet alt muligt, både med
og uden type, og med og uden tildeling af værdi i deklareringen.

Nogen gode ideer??

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne