min div layers forsvinder!?
Fra : Peter Nielsen

Dato : 16-01-06 16:08

Hej NG
Jeg er lidt begynder i javascript, men har lavet sådan en her... sku gerne
fungere som 3 faneblade:

<script type="text/javascript">
<!--
function Faneblad(showtable,hidetable1,hidetable2) {
showtable.style.visibility='visible';
showtable.style.position='static';

hidetable1.style.visibility='hidden';
hidetable1.style.position='absolute';

hidetable2.style.visibility='hidden';
hidetable2.style.position='absolute';
}
-->
</script>

Tekst
onclick="Faneblad(tables,tekst,pics)">Tables</a>
onclick="Faneblad(pics,tekst,tables)">Pics</a>
Tables
onclick="Faneblad(tekst,tables,pics)">Tekst</a>
onclick="Faneblad(pics,tekst,tables)">Pics</a>
Pics
onclick="Faneblad(tekst,tables,pics)">Tekst</a>
onclick="Faneblad(tables,pics,tekst)">Tables</a>

Men hvis jeg sådan klikker lidt frem og tilbage og frem og tilbage mellem de
3 faneblade, så forsvinder alle 3 lige pludselig... altså så er siden tom..
Kan ikke lige se hvorfor... sådan burde det jo ikke være!?

Nogle der har nogle erfaringer eller forslag til hvad fejlen er?

MVH
Peter Nielsen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-01-06 18:10

Peter Nielsen skrev:

> Jeg er lidt begynder i javascript, men har lavet sådan en
> her... sku gerne fungere som 3 faneblade:

Har du et link til din side? Det er meget lettere at hjælpe når man
kan se siden online.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Peter Nielsen

Dato : 16-01-06 19:34

> Har du et link til din side? Det er meget lettere at hjælpe når man
> kan se siden online.

http://www.pedn.dk/cms/text_making.asp?id=17

Men nu kan jeg godt nok ik få den til at lave fejlen her, men kan have noget
at gøre med at jeg normalt har det i et frameset... og så har jeg en:

<script type="text/javascript">
setTimeout('parent.setup.location.href="text_setup.asp?id=<%=id%>"',"1000")
</script>

øverst på den her side, som jeg så lige har fjernet når resten af
framesettet ik er der...

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-01-06 20:02

Peter Nielsen skrev:

> http://www.pedn.dk/cms/text_making.asp?id=17

Tak.

> Men nu kan jeg godt nok ik få den til at lave fejlen her,

I Firefox bliver siden aldrig færdig med at loade.

Javascriptkonsollen melder to fejl:

   Error: missing ( before formal parameters
   Source file: http://www.pedn.dk/cms/wysiwyg.js
   Line: 56, Column: 17
   Source code:
   function document.onreadystatechange(){

-

   Error: bodyTag is not defined
   Source file: http://www.pedn.dk/cms/text_making.asp?id=17
   Line: 151

Og endelig viser en html-validering en række fejl i html-koden.

Jeg vil gerne prøve at hjælpe dig videre, men du skal i givet fald
prøve at rette op på ovenstående problemer først. Hvis siden kun
skal virke i IE, er det o.k. med mig - så skal du bare ikke
forvente at jeg hjælper dig videre.

--
Jens Gyldenkærne Clausen