adsl / internet i kolding
Fra : andy

Dato : 24-01-06 11:36

Hej jeg og min familie flytter snart til kolding og jeg er ved at
undersøge hvilke internet/adsl muligheder der er der. Vi har tele2adsl
lige pt. men vil gerne have noget der er lidt biliger. & har hørt om
trefor men vi kan ikke få det på den adresse. nogen der har forslag.

Fra : Keld

Dato : 25-01-06 17:00

prøv stofanet

Fra : andy

Dato : 25-01-06 23:47

Keld wrote:
> prøv stofanet
>

> "andy" <andy@mail.dk> skrev i en meddelelse

Efter hvad jeg kan se koster det det samme som tdc tele2 & cc.
Men det er nok de 4 muligheder der er i øgeblikket.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-01-06 08:05

andy skrev:

> Efter hvad jeg kan se koster det det samme som tdc tele2 & cc.

Det gør deres ADSL-løsning, men hvis I alligevel skal have dem
som kabel-tv-udbydere, får I adgang til det noget billiegere
tilbud med kabelmodem. 300 kr. for 1024/256 kbit med op til 5 GB
om måneden. Det kan de andre ikke matche.

--
Bertel

Fra : Per R

Dato : 29-01-06 22:39

"Bertel Lund Hansen skrev i en meddelelse
Det kan de andre ikke matche.

http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/priser_og_produkter/index.phtml#pfsd629

Er fra 15 Feb. 31 kr billigere end stofanet, dog med en lidt dårligere
upload.

--
Per R

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-01-06 00:28

Per R skrev:

> http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/priser_og_produkter/index.phtml#pfsd629

> Er fra 15 Feb. 31 kr billigere end stofanet, dog med en lidt dårligere
> upload.

Jeg giver 300 kr. om måneden, men det er rigtigt at det er cirka
samme pris.

Der står det er et tilbud. Ryger man så op på en højere pris
senere hen?

--
Bertel

Fra : Per R

Dato : 31-01-06 19:26

"Bertel Lund Hansen" skrev i en meddelelse

> Der står det er et tilbud. Ryger man så op på en højere pris
> senere hen?

Sakset fra Cybercity:

Gratis forøgelse af båndbredde

Cybercity forøger nu hastigheden på vores mest populære linjer:

256/128 Kbit/s opgraderes til 512/128 Kbit/s
512/128 Kbit/s opgraderes til 1024/128 Kbit/s
3072/128 Kbit/s opgraderes til 4096/256 Kbit/s

Prisen er den samme, men hastigheden bliver højere. Det betyder, at hvis du
i dag bestiller en 256/128 Kbit/s linje til 239 kr., opgraderer vi den til
512/128 Kbit/s og du betaler stadig kun 239 kr.

Opgraderingen træder i kraft 15. februar.

De har også bekræftet telefonisk, at jeg skal betale 269 kr for en 1024/128
efter 15 feb. (med en højere upload i praksis)

--
Per R