Metronet
Fra : Brian Long

Dato : 23-01-06 07:24

Hej folkens

Jeg skal på metronet fra d.1/2. Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer
med metronet? og holder de hvad de lover?

vh Brian Long

Fra : Bo Olesen

Dato : 23-01-06 10:53

"Brian Long" <blong1970@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej folkens
>
> Jeg skal på metronet fra d.1/2. Er der nogen der har gode/dårlige
> erfaringer med metronet? og holder de hvad de lover?
>
> vh Brian Long
Jeg har kørt med det i over et par måneder - har en 8/1 forbindelse som
kører fint.

Da de endnu ikke tilbyder adgang til en newsserver, bruger jeg Sunsite.
Havde jeg haft kendskab til denne mulighed før, havde jeg aldrig brugt
TDC's, Sunsite er lysår bedre, vil også bruge denne når Metronet selv
tilbyder adgang til newsgrupper.

Der er dog et lille minus - pingtiderne er for høje, når jeg spiller 3d
shootere på internettet skal der "fyres" ekstra godt op for at ramme.

Prøv at gå et par måneder tilbage, så er der en masse indlæg om Metronet.

Hilsen Flemming