Cybercity og priser
Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 22-01-06 11:08

Jeg har en CC forbindelse og er faktisk ganske godt tilfreds med den, men
jeg forstå ikke CC prispolitik.

Jeg har en 2048/512 forbindelse til 395,00 pr. måned

Deres prisliste siger 559,00 pr måned

Og en her i gruppen siger, at han har den til 360,00 pr. måned

Hvad er den "rigtig" pris for en sådan forbindelse.

Mvh

Allan Bach

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 22-01-06 11:17

"Allan Schuster Bach" <newskonto@schuster.dk> writes:

>Hvad er den "rigtig" pris for en sådan forbindelse.

Der er ingen "rigtig" pris. Ligesom du kan betale 5.000 kroner for
en plads i et fly, mens din ene sidemand har betalt 3.000 kroner,
fordi han bestilte i ekstra god tid, og din anden sidemand kun har
betalt 800 kr, fordi han er opgraderet fra økonomiklasse.

Mvh.
   Klaus.

Fra : StoneWare

Dato : 22-01-06 04:51

"Klaus Ellegaard" <klausellegaard@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> fordi han bestilte i ekstra god tid, og din anden sidemand kun har
> betalt 800 kr, fordi han er opgraderet fra økonomiklasse.

Det kan da kun lade sig gøre hvis du er så uheldig at få en midter plads i
flyet
............ !!

Fra : LNC

Dato : 22-01-06 14:19

"StoneWare" <HejMedDig@NoSpam.Net> skrev i en meddelelse

> "Klaus Ellegaard" <klausellegaard@msn.com> skrev i en meddelelse

> Det kan da kun lade sig gøre hvis du er så uheldig at få en midter plads i
> flyet
> ........... !!

LOL :)

Fra : Henrik Madsen

Dato : 22-01-06 20:31

On Sun, 22 Jan 2006 11:08:01 +0100, "Allan Schuster Bach"
<newskonto@schuster.dk> wrote:

> [...]
>
>Og en her i gruppen siger, at han har den til 360,00 pr. måned
>
>Hvad er den "rigtig" pris for en sådan forbindelse.

Prisen på den forbindelse er :

360
379
395
399
499
559

Sådan er det med alle CC's hastigheder og det er helt tilfældigt hvad
man betaler..

Jeg har for eksempel 2048/512 til 395..Det har jeg fordi jeg engang
fik CC til at give mig en 512/512 til 395, dog var det meget begrænset
hvor mange der fik den opgradering for det var kun een dag hvor de gav
disse, havde en kollega med en lignende linie som også gerne ville
opgradere, han ringede ind næste dag og angav endda mit brugernavn
fordi de nægtede at der var nogen der fik linien til den pris....Intet
hjalp, de var ikke til at hugge eller stikke i..

På CC's interne newsgroups omtales dette fænomen oftest som
"Cybercity's pris-lykkehjul"...

Det skal så lige siges at de 360 & 379 vist fortrinsvis er folk på
bitstream access linier fra TDC..Disse linier er bare nogle CC
videresælger fordi de ikke har udstyr på disse centraler og de folk
der har dem til de priser betaler for 2048/128 men får reelt /512
fordi CC ikke selv kan skrue dem ned.

Henrik

Fra : ">rEh

Dato : 22-01-06 23:04

"Henrik Madsen" <hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> videresælger fordi de ikke har udstyr på disse centraler og de folk
> der har dem til de priser betaler for 2048/128 men får reelt /512

nemlig

Fra : Thomas H.

Dato : 23-01-06 15:17

"Henrik Madsen" <hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> På CC's interne newsgroups omtales dette fænomen oftest som
> "Cybercity's pris-lykkehjul"...

Sådan noget virker meget amatøragtigt i mine øjne..

MVH
Thomas H.