TDC vil bruge xtra kobberpar
Fra : Nicolai

Dato : 19-01-06 13:08

Hvorfor har deres konkurrenter så fået afslag på ledigt kobber de sidste 10
år?

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

http://www.webhostingdanmark.dk

Fra : Nicolai

Dato : 19-01-06 13:10

"Her kan TDC dog udnytte, at der i 85 procent af danske hjem findes et ekstra
kobberpar i reserve, som kan udnyttes til at fordoble hastigheden."

Lyder det ikke mystisk?

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 19-01-06 15:12

On Thu, 19 Jan 2006 13:09:57 +0100, "Nicolai" <spam2005@nifo.dk>
wrote:

> "Her kan TDC dog udnytte, at der i 85 procent af danske hjem findes
> et ekstra kobberpar i reserve, som kan udnyttes til at fordoble
> hastigheden."
>
> Lyder det ikke mystisk?

Næh, hvorfor skulle det være mystisk? Hvis man har styr over udstyret
i begge ender, kan man sætte noget op, der kan load-balancere dem.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Erik Semey

Dato : 24-01-06 22:05

Hej Asbjørn, ADSL2+ er nu på vej med mulighed for at bonde linier, ligesom
det findes på shdsl

Fra : Mogens Jørgensen - w~

Dato : 24-01-06 23:01

Kære Erik

Hvorfor melder du ikke blankt ud hvor du sidder henne ??

Uxxxxx ......

Mogens - tidligere Uxxxxx ansat
Easy Webhost
http://www.easywebhost.org/

Fra : Erik Semey

Dato : 24-01-06 23:14

Hej Mogens

Usenet er ikke et reklame forum, derfor -
Asbjørn er et godt eksempel på dette, da han repræsenterer sig selv og ikke
det firma han er ansat i

Mvh

Erik Varn Semey

PS skulle du endelig have interesse i baggrunden for en del personer i de
netværks relaterede fora, kig da på www.net-faq.dk

"Mogens Jørgensen - www.easywebhost.org" <admin@yyy-easywebdesign-xxx.org>
skrev i melding news:1r8dt11natj5iqd99lkfhbc7aukesf5m8p@4ax.com...

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-01-06 14:20

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor har deres konkurrenter så fået afslag på ledigt kobber de sidste
> 10 år?

Du henviser vel til at man vil bruge de ekstra kobberpar der er ved 85% af
kunderne?
I så fald ved du jo at 15% af kunderne kun har 1 kobberpar, og derfor kan
man jo ikke undre sig såfremt der er afslag på op til 15% af ansøgningerne.
Er du vidende om at konkurrenterne fået afslag på flere end 15% af
ansøgningerne om kobber?

--
Martin Højriis Kristensen
Arbejder for TDC, men taler helt for mig selv

Fra : Nicolai

Dato : 19-01-06 14:44

> [...]
> man jo ikke undre sig såfremt der er afslag på op til 15% af ansøgningerne.
> Er du vidende om at konkurrenterne fået afslag på flere end 15% af

Nope. Men det skulle undre hvis det kun var 15% . . .

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-01-06 14:46

> Nope. Men det skulle undre hvis det kun var 15% . . .

Hvorfor?

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Nicolai

Dato : 19-01-06 14:56

> Hvorfor?

Fordi vi ikke har hørt andet end afslag de sidste mange år. Fordi CC etc. har
den lille markedsandel de har.

Fordi jeg på 7 lokationer har fået afslag pga. manglene rå kobber.

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 19-01-06 15:13

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> writes:

>Fordi vi ikke har hørt andet end afslag de sidste mange år. Fordi CC etc. har
>den lille markedsandel de har.

Kunne det tænkes, at de havde en vis interesse i at tiltrække sig
regulatorisk opmærksomhed, og at de derfor larmede en hel del mere,
end der nødvendigvis var belæg for?

Jeg ved det ikke, men basal kildekritik siger, at partsindlæg altid
er farvede.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-01-06 15:34

> Fordi vi ikke har hørt andet end afslag de sidste mange år.

Udover nærværende tråd har emnet slet ikke været oppe det sidste halve år:
http://groups.google.dk/groups?q=afslag+r%C3%A5+kobber&start=0&scoring=d&hl=da&ie=UTF-8&

At vi ikke har hørt andet må vist være en overdrivelse. Der er der mange der
har internet via rå kobber.

> Fordi jeg på 7 lokationer har fået afslag pga. manglene rå kobber.

Hvilke lokationer var det?

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Sune

Dato : 19-01-06 16:32

On Thu, 19 Jan 2006 15:34:16 +0100, "Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote:

>Udover nærværende tråd har emnet slet ikke været oppe det sidste halve år:
>http://groups.google.dk/groups?q=afslag+r%C3%A5+kobber&start=0&scoring=d&hl=da&ie=UTF-8&

Tjoh.

1 måned efter bestilte jeg så igen og pludselig var der rå kobber til mig.

Mvh
Sune

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 19-01-06 16:40

Sune <januar2001@tdcadslx.dk> writes:

>1 måned efter bestilte jeg så igen og pludselig var der rå kobber til mig.

De graver temmelig meget i øjeblikket. Mine forældre fik skiftet
deres kabler ud for et halvt års tid siden, fordi de var "blevet
lidt gamle". I samme ombæring blev der lagt en masse ekstra
kobber ned.

Det kan meget vel være noget tilsvarende, der er sket i omegnen
af dig. Det behøver ikke være lige i nærheden - ofte kommer en
afvisning på grund af mangel på kobber på en strækning hen mod
centralen.

Alternativt har de blot lavet en ny vurdering af situationen.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Sune

Dato : 19-01-06 16:53

On Thu, 19 Jan 2006 15:39:34 +0000 (UTC), Klaus Ellegaard <klausellegaard@msn.com> wrote:

>Alternativt har de blot lavet en ny vurdering af situationen.

Ja det er sikkert det der er tilfældet selvom jeg ikke har megen tiltro til TDC.

Mvh
Sune

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-01-06 17:19

"Sune" <januar2001@tdcadslx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

OK, min søgning var lidt for begrænset

> 1 måned efter bestilte jeg så igen og pludselig var der rå kobber til mig.

Så det er ikke lutter afslag..

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Fjollefrans

Dato : 19-01-06 21:26

> Fordi vi ikke har hørt andet end afslag de sidste mange år. Fordi CC etc.
> har den lille markedsandel de har.
>
> Fordi jeg på 7 lokationer har fået afslag pga. manglene rå kobber.

et forsigtigt gæt kunne være at de "15%" har råbt mere op end dem der ikke
har fået afslag, typisk brokker man sig ikke hvis man ikke har noget at
brokke sig over. personligt er det eneste sted jeg har hørt om rå-kobber
problemet været på nettet.

- FF

Fra : ShutEye

Dato : 19-01-06 22:45

<klip>

> [...]
> personligt er det eneste sted jeg har hørt om rå-kobber problemet været på nettet.

Ironisk nok :)

Fra : Thomas H.

Dato : 20-01-06 17:12

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> Ironisk nok :)

Ikke nødvendigvis, da folk jo som regel finder en anden løsning på afslaget,
så de kan komme på nettet og tude højlydt..

MVH
Thomas H.