8 mbit webspeed
Fra : Mummi \(6200\)

Dato : 17-01-06 13:18

Hejsa NG

Jeg vil høre om der er nogen som ved noget om TDC-webspeed kommer med en 8
mbit forbindelse eller højere???

Mvh

Mummi (6200)

Fra : J. Jensen

Dato : 19-01-06 07:31

"Mummi (6200)" <mummitrolden@popfyr.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa NG
>
> Jeg vil høre om der er nogen som ved noget om TDC-webspeed kommer med en 8
> mbit forbindelse eller højere???

Det gør de helt sikkert - inden for de næste 2 år
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=25080

Fra : Tim Christensen

Dato : 20-01-06 13:27

J. Jensen wrote:
> "Mummi (6200)" <mummitrolden@popfyr.dk> skrev i en meddelelse

> Det gør de helt sikkert - inden for de næste 2 år
> http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=25080

Ellers kan man jo få Bredbånd Pro.

Mvh

Tim

Fra : Tim Christensen

Dato : 20-01-06 13:37

Tim Christensen wrote:

> Ellers kan man jo få Bredbånd Pro.

Jeg så ikke lige at du spurgte om Webspeed (det her er jo xdsl gruppen),
TDC arbejder kører forsøg med højere hastigheder på Webspeed - men
hvornår der rent faktisk kommer hurtigere produkter aner jeg ikke.

Mvh

Tim