Cph-metronet på Tagensvej 2200
Fra : Ukendt

Dato : 15-01-06 11:33

Hej

Er der nogen på Tagensvej (2200) der har erfaringer med Cph-metronet? Altså
hastighed og stavilitet.
Jeg bor tæt ved Bispebjerg Station på siden ind mod byen og det ville være
dejligt hvis der er nogen i nærheden der har cph-metronet, som vil dele lidt
erfaringer.

Mvh. Jens

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-06 20:48

Er der slet ikke nogen der ved noget?

Fra : Frans Meyer

Dato : 19-01-06 21:06

<jens> skrev i en meddelelse

> Er der nogen på Tagensvej (2200) der har erfaringer med Cph-metronet?
> Altså hastighed og stavilitet.

Jeg er i nærheden. - er connectet til Ydre Nørrebro. (Stefans gade 9) - og
det er ca. 1,2 Km i gå afstand iflg. www.dgs.dk
Deler kobber med min faxline.

Får ca. 15 Mbps på en 24 Mbps løsning.

Det virker stabilt - bestilt Fast IP fra starten, med det virkede ikke til
at starte med. Da det virkede, efter lidt emailri til deres support, fik jeg
også åbnet for port 25.

Var offline ca. 1/2 dag - pga. fiberbrud i Kbh. jvn.:
http://www.cph-metronet.dk/main3%2fservice.asp

vh
Frans

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-06 18:24

Tak for svaret.
Jeg tror snart jeg hopper med på vognen, skal bare lige have overstået de 6
måneder hos CC...
Er der andre der har cph-metronet erfaringer i nærheden?