Tele2, ikke adgang til news server
Fra : Ukendt

Dato : 03-01-06 09:31

Hej,

jeg kan ikke få adgang til news.tele2.dk, giver mig en fejl 508 eller noget
i den stil. Nogen der kan hjælpe?
Er på 2048/512 forbindelse med fast IP, hjemmekontor.

Hilsen
Allan

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 03-01-06 11:08

> jeg kan ikke få adgang til news.tele2.dk, giver mig en fejl 508 eller noget
> i den stil. Nogen der kan hjælpe?
> Er på 2048/512 forbindelse med fast IP, hjemmekontor.

Er det fra samme forbindelse som du postede dit indlæg?

Det er heller ikke en Tele2 linie...
http://www.dnsstuff.com/tools/whois.ch?ip=81.175.7.68

--
Michael
http://gratishotel.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-06 11:51

Hej,

nej, skriver kun her via denne forbindelse fordi jeg ikke kan komme på
news.tele2.dk. Har brug for deres news server for at kunne komme på deres
specifikke grupper (tele2.adsl.teknik) da jeg har problemer med min
mail-server.

/Allan

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-01-06 16:17

"Allan Schmidt" <allan.schmidt(snabela)aktant.com> wrote in message
> [...]
> news.tele2.dk. Har brug for deres news server for at kunne komme på deres
> specifikke grupper (tele2.adsl.teknik) da jeg har problemer med min

Han hentydede til at du kobler op fra en forbindelse hvor du ikke har adgang
til tele2´s server.. Tilsyneladende "Navita Systems AS" ifl. dnsstuff

udover det virker news.tele2.dk fint

Fra : Henrik Bo Hansen

Dato : 03-01-06 16:39

"Allan Schmidt" <allan.schmidt(snabela)aktant.com> wrote in message

Hej Allan,

> jeg kan ikke få adgang til news.tele2.dk, giver mig en fejl 508 eller
> noget i den stil. Nogen der kan hjælpe?
> Er på 2048/512 forbindelse med fast IP, hjemmekontor.

Jeg har lige prøvet finde din forbindelse, min søgninger gav ikke nogle
direkte hits.

Kunne du ikke give mig IP adressen på din forbindelse,
så skal jeg prøve at tjekke op på det, det skulle være muligt at
koble sig på news.tele2.dk.

/Henrik - T2

Fra : Peter D. Jørgensen

Dato : 03-01-06 17:30

Allan Schmidt wrote:
> Er på 2048/512 forbindelse med fast IP, hjemmekontor.

Nu har du vel ikke startet en VPN forbindelse til arbejdet, vel?
Så vil det nemlig også være grunden til at Tele2's mail ikke virker

/Peter