Cybercity ADSL
Fra : 6400 - Sredna

Dato : 18-01-06 18:52

Hej i gruppen

Skifter pr. 26 jan. fra StofaNet til Cybercity !

Har et lille væddemål kørende ...

Har jeg hørt en lille fugl synge noget om, at man kan afmelde sin fastnet
telefon, og bare have en linie oprettet hos TDC.

Jeg mener ikke man skal have en fastnet telefon, det mener min kammerat man
skal..

Hvem har ret, der står en kasse øl på højkant ?

/S

Fra : Jesper Lund

Dato : 18-01-06 19:30

6400 - Sredna <2662070m001@stofanet.dk> wrote:

> [...]
> kammerat man skal..
>
> Hvem har ret, der står en kasse øl på højkant ?

Hvis Cybercity har eget udstyr på centralen, kan man godt nedlægge sin
fastnet telefon. Hvis de bruger TDCs udstyr på centralen (typisk de
mindre centraler), skal man have fastnet telefon.

--
Jesper Lund

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 18-01-06 19:34

Der er jo lige spørgsmålet om de har det her på centralen i Sønderborg....

/S

Fra : Henning Wangerin

Dato : 18-01-06 19:41

On Wed, 18 Jan 2006 19:34:29 +0100, 6400 - Sredna wrote:

> Der er jo lige spørgsmålet om de har det her på centralen i
> Sønderborg....

Det skulle der være god chance for. Så vidt jeg husker er de både på
Sønderborg(nede på posthuset i centrum) og Ragebøl, som tilsammen
dækker det meste på kommunen

Fra : 6400 - Sredna

Dato : 18-01-06 20:38

Det lyder jo godt, så kan det jo være at fastnet telefonen bliver afmeldt.
og jeg kan spare de 357,- i kvartalet.

Men linien den skal jo stadigvæk være der, mener det er omkring de 30,-

/S

Fra : Karsten Schmidt

Dato : 18-01-06 21:22

6400 - Sredna skrev:
> Det lyder jo godt, så kan det jo være at fastnet telefonen bliver afmeldt.
> og jeg kan spare de 357,- i kvartalet.
>
> Men linien den skal jo stadigvæk være der, mener det er omkring de 30,-

Ja, den skal stadig være der. Nej det koster ikke noget for dig.
Cybercity betaler.

--
Karsten Schmidt

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-01-06 21:35

Karsten Schmidt skrev:

>Ja, den skal stadig være der. Nej det koster ikke noget for dig.
>Cybercity betaler.

Mon CC betaler?

Det er vel en uspeciferet del af abonnementsprisen.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Flemming

Dato : 18-01-06 22:05

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Mon CC betaler?

CC betaler allerede, ligegyldigt om du har fastnet eller ej.

Mvh. Flemming

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 19-01-06 08:54

"Flemming" <123spam4me@gmail.com> skrev i en meddelelse

> CC betaler allerede, ligegyldigt om du har fastnet eller ej.
>
> Mvh. Flemming Jeg har cybercity telefon har ingen fastnet fra tdc.
cybercity har ydstyr på min central det eneste jeg betaler er 99 kr for fri
fastnet + mit adsl.
da jeg blev oprettet blev der sat et nytstik op, det betalte cybercity også
..
Så der er ikke mer udgifter med cyberciti telefoni.
Nero

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-01-06 12:30

Nero-Wolfe has brought this to us :
> da jeg blev oprettet blev der sat et nytstik op, det betalte cybercity også .
> Så der er ikke mer udgifter med cyberciti telefoni.

Så har du da haft CC temmelig længe ? nu til dags koster det kassen at
få sat nyt stik op, bare det at få tilsluttet en inaktiv linie på
centralen koster over 700kr...

"I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit
going to those places." - Henny Youngman

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 19-01-06 23:46

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
> "I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going

Nero

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-01-06 00:05

Nero-Wolfe formulated the question :
> har haft det cirka 8 måneder

Og du fik gratis sat et nyt stik op ?

Mærkeligt at jeg skulle give 700kr for at en TDC fætter flyttede et
kabel på centralen (og han gjorde det endda forkert så de måtte bruge
3-4 timer på at fejlrette et par dage senere...)

"Is this now?" - Agatha, The Minority Report

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 20-01-06 06:31

> [...]
>Ja jeg fik sat nyt stik op. og gratis oprettelse fik en linie der hedder
>3072/128 + fri telefon til 99 kr. gratis oprettelse
og opsætning af stik .
Nero

Fra : Karsten Schmidt

Dato : 19-01-06 11:08

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Mon CC betaler?
>
> Det er vel en uspeciferet del af abonnementsprisen.

Selvfølgelig er det kunderne der i sidste ende betaler "alle" CCs
udgifter :)

--
Karsten Schmidt