8-mbit webspeed
Fra : Mummi

Dato : 17-01-06 12:57

Hejsa NG

Jeg vil høre om der er nogen som ved noget om TDC-webspeed kommer med en 8
mbit forbindelse eller højere???

Mvh

Mummi (6200)

Fra : Søren Blom

Dato : 19-01-06 19:03

"Mummi" <mummitrolden@popfyr.dk> skrev

> Jeg vil høre om der er nogen som ved noget om TDC-webspeed kommer med en 8
> mbit forbindelse eller højere???

http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_pageLabel=wbspd_priser&_nfls=false
kan du se de hastigheder der tilbydes og til hvilken priser.

Men det korte svar er nej, om det kommer, ja sikkert på et tidspunkt.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : ShutEye

Dato : 19-01-06 20:12

> [...]
> kan du se de hastigheder der tilbydes og til hvilken priser.
>
> Men det korte svar er nej, om det kommer, ja sikkert på et tidspunkt.

Nu tilføjer jeg jo ikke noget nyt til denne tråd .... men hvorfor svarede du overhovedet?

Fra : Nicolai

Dato : 19-01-06 21:00

> Jeg vil høre om der er nogen som ved noget om TDC-webspeed kommer med en 8
> mbit forbindelse eller højere???

TDC er igang med test af Docsis 3.0 - så ja, det kommer helt sikkert.

Fra : Martin Damberg

Dato : 20-01-06 16:57

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse

> TDC er igang med test af Docsis 3.0 - så ja, det kommer helt sikkert.

Noget du ved noget om eller ?
Så vidt jeg ved så er der ikke noget Docsis 3.0 udstyr ude endnu og slet
ikke fra Cisco

mvh

Martin Damberg