Mobiltelefon forb. fra Sydspanien
Fra : Rune

Dato : 17-01-06 11:44

Jeg skal en 2-3 måneder til Sydspanien fra midten af februar, i et hus uden
fast Internet/telefon forbindelse. Nogle der kender til den bedste
Internetplan i sådan en situation. Jeg har hørt Vodaphone skulle have nogle
gode tilbud til mobiltelefoner. Er der nogle der kender til det?

Fra : andy

Dato : 25-01-06 12:13

Rune wrote:
> [...]
> Internetplan i sådan en situation. Jeg har hørt Vodaphone skulle have nogle
> gode tilbud til mobiltelefoner. Er der nogle der kender til det?

Jeg kender ikke lige nogle tilbud, men kan huske at have læst en artikel
hvor man kunne bruge et selskab hvor man tilmeldte sig og inden for en
time var man på, skulle vist være meget brugt blandt jurnalister o.s.v
Man skulle så angive hvor man var i dit eks. spanien. og så skulle man
kunne betale for det tid man ville have som de telefonkort som man køber
på posthusene.