Tiscali mail
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 16-01-06 20:43

Det undrer mig, at der ikke er andre her i gruppen der er utilfreds med
Tiscali Mail.

Jeg vil tro at det nu sker 3 gange om ugen at jeg bliver smidt af
YahooGroups fordi mine mails ikke kan leveres.

Jeg har sendt en håndfuld vigtige mails i sidste uge, hvor jeg ikke har
modtaget noget retur, og det er statistik usandsynligt ikke at have fået
svar endnu.

Men har de virkelig kun mig som kunde tilbage?

Jesper

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-01-06 00:48

Jesper Nielsen skrev:

> Men har de virkelig kun mig som kunde tilbage?

De har i hvert tilfælde ikke *mig* !
Hans

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 17-01-06 08:46

> [...]
> svar endnu.
>
> Men har de virkelig kun mig som kunde tilbage?

Jeg har også været kunde og bliver det aldrig mere.

Niels Dybdahl

Fra : -=JF=- priv

Dato : 17-01-06 20:03

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Men har de virkelig kun mig som kunde tilbage?

hæ, mon dog

Jeg har en konto hos Tiscali som jeg har haft siden det hed Image
Scandinavia eller sådan noget lignende - og kontoen har jeg da endnu, men
det er hedigvis mange år siden at jeg har været afhængig af deres
forbindelse. Mage til ustabilitet skal man vist gøre sig umage for at opnå

Mvh John