At streame med Stofanet -> langsomt
Fra : Mr. Smith

Dato : 06-01-06 17:23

Hej!

Jeg har tidligere haft internetopkobling via Tele2 og har nu via
Stofanet. Jeg har sjældent oplevet en så ringe evne til at streame video
som via Stofanet. Jeg har en 1Mbit forbindelse hos Stofanet, hvilket jeg
også havde hos Tele2, hvor jeg aldrig oplevede problemer med at streame
video.

Er der andre som oplever problemer med at streame video med Stofanet?
Kan det tænkes at det er min computer som er for sløv, da den
efterhånden trænger til en formatering.

På forhånd tak!

//smith

Fra : hoodini

Dato : 08-01-06 07:54

Hej, Mr Smith

Nej, det er ikke din computer der er galt, det er Stofanet er levering
dårlig downstream til forbrugerne

Hilsen

Fra : Henrik Brandt

Dato : 09-01-06 13:07

hoodini wrote:
> Hej, Mr Smith
>
> Nej, det er ikke din computer der er galt, det er Stofanet er levering
> dårlig downstream til forbrugerne
>
> Hilsen

Ehm... Nå... Mig bekendt er der ikke generelt problemer med kvaliteten
af downstreamen på StofaNet - der kan være nogle lokale problemer på
forbindelsen, hvis der opleves nedsat hastighed.

Jeg har personligt hverken problemer med at streame film og radio fra
nettet eller generel download.

- Henrik