Angående orza
Fra : Mr B.

Dato : 05-01-06 09:14

Er der nogen der har fået deres modem og fået det til at køre.
De har ikke opdateret længe på siden...

( Mr B.

Fra : Morten Baun

Dato : 05-01-06 11:31

> Er der nogen der har fået deres modem og fået det til at køre.
> De har ikke opdateret længe på siden...

ville også gerne vide om nogen i Aalborg har fået deres til at køre

Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 05-01-06 11:50

> ville også gerne vide om nogen i Aalborg har fået deres til at køre

Det virker ikke så seriøst.

Deres kontaktformular / tilmelding virker heller ikke her hos mig. ?

Men ellers lyder det meget spændende

Mvh Jacob

Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 05-01-06 11:52

> Deres kontaktformular / tilmelding virker heller ikke her hos mig. ?

Ups - var vist landet på en gammel "udgave" af deres hjemmeside:

http://www.blue2blue.dk/orza/

Men jeg har da prøvet at tilmelde mig og afventer så og ser hvad der sker

Mvh
Jacob

Fra : abc

Dato : 05-01-06 14:58

Der skulle komme et dækningskort midt i december. Der er ikke sket meget
siden. Det er sikkert endnu et flop for mr. bergqvist.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-01-06 15:24

abc skrev:

> Der skulle komme et dækningskort midt i december.

Jamen, det (ikke-eksiterende) kort viser vel også ret præcist
dækningen?

--
Bertel

Fra : ShutEye

Dato : 05-01-06 20:26

> Jamen, det (ikke-eksiterende) kort viser vel også ret præcist
> dækningen?

Hehehe :) Ja hvorfor ændre på noget der virker?

Fra : Mr B.

Dato : 07-01-06 15:45

Ja nu er siden da gået helt død og det er orza,
nok også.

Fra : Niklas Petersen

Dato : 07-01-06 19:15

Mr B. wrote:

> Ja nu er siden da gået helt død og det er orza,
> nok også.

Tror så at de faktisk har flyttet siden over på domænet orza.dk istedet
for blue2blue.dk

http://www.orza.dk fungerer i hvert fald her. Der står iøvrigt følgende:

"Websitet er lige nu under udvidelse, og mindre forstyrrelser og
manglende links kan lejlighedsvis forekomme."

Bare rolig, orza kommer til at styre verden - de kan det hele og lidt
til

Fra : Lars Jensen

Dato : 07-01-06 19:22

Niklas Petersen wrote:

> [...]
>
> "Websitet er lige nu under udvidelse, og mindre forstyrrelser og
> manglende links kan lejlighedsvis forekomme."

Er det ikke det der også har stået på de andre af hr. Bergquists
hjemmesider, lige inden de er gået neden om og hjem?! :)

Lars B

Fra : jonas frandsen

Dato : 06-01-06 16:31

Det lyder næsten også for godt til at være sandt.

Fra : jonas frandsen

Dato : 08-01-06 15:56

Har de ikke også fjernet, det med at ville sende boxe ud den 2 januar
når deres fabrik kunne levere? jeg kan ikke finde det mere...

/Jonas

Fra : rEh

Dato : 10-01-06 08:40

"jonas frandsen" <jonasf@gmail.com> skrev i en meddelelse
Har de ikke også fjernet, det med at ville sende boxe ud den 2 januar
når deres fabrik kunne levere? jeg kan ikke finde det mere...

/Jonas
de flyttede faktisk det link før jul

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 10-01-06 17:51

Hej

"jonas frandsen" <jonasf@gmail.com> wrote:

>Har de ikke også fjernet, det med at ville sende boxe ud den 2 januar
>når deres fabrik kunne levere? jeg kan ikke finde det mere...

Det er justeret lidt, nu kan man under FAQ læse dette:

Hvornår kan I levere?
Efter 2. Januar 2006. Vi er på allokering m.h.t. visse nøgle
komponenter, så vi kan kun producere et begrænset antal indtil 1. Marts
2006. Det er en god idé at melde sig til uforpligtende allerede nu via
hjemmesiden, hvis man vil være med i første ombæring.
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Lars Jensen

Dato : 13-01-06 23:04

Ole Rasmussen wrote:

> [...]
> 2006. Det er en god idé at melde sig til uforpligtende allerede nu via
> hjemmesiden, hvis man vil være med i første ombæring.

Okay, det ER det samme som sidst så - endnu en faaabelagtig boks fra
Bergquist, som man skal forudbestille, men som man sikkert alrid ser! :)

> --
> M.v.h. Ole ®

Lars B

Fra : jonas frandsen

Dato : 16-01-06 18:01

Der er mange ting, det tyder lidt på uprofessionel forretnings
føring. ting der bliver udskud hele tiden osv. jeg ville ellers gerne
tro på det bliver til noget men jeg tvivler desværre, på de kan
holde hvad de lover. Hvornår kan I levere?
Efter 2. Januar 2006, ja den er god du, sjovt der ikke er nogle der
melder tilbage at de har fået orza og der er bare noget der virker.

/Jonas

Fra : Mr B.

Dato : 16-01-06 18:23

Har mailet til dem i torsdags men intet hørt
jeg var eller lovet deres produkt pr første marts.
Men jeg tror desværer kun det er en and...

Fra : q

Dato : 17-01-06 22:04

"Mr B." <takeacoke@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Har mailet til dem i torsdags men intet hørt
> jeg var eller lovet deres produkt pr første marts.
> Men jeg tror desværer kun det er en and...

ja jeg mailede dem både i november og 2 gange i december,og her til aften.
alle gange skrev de således.
; TAK FOR DIN INTERESSE

DIN MEDDELELSE ER MODTAGET

Du vil indenfor kort tid modtage det ønskede materiale fra os.

Fra : jonas frandsen

Dato : 02-02-06 17:02

Syntes de rykker datoen for opstart hver måned.

"Hvornår kan I levere?
Vi arbejder ud fra at kunne levere fra marts-06. Du vil, efter
tilmelding, modtage info, om muligt leverings tidspunkt, så snart vi
kender datoen. Vi vil komme til at dække mere end 90% af den danske
befolkning, allerede første år"

Det lyder jo godt.. men sker der snart noget.

/Jonas

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-02-06 17:08

jonas frandsen skrev:

> Det lyder jo godt.. men sker der snart noget.

Hvis det går som med Basses mange andre projekter så sker der
ikke mere - ikke ud over at han søsætter et nyt
"revolutionerende" projekt der får folk til at skide grønne grise
af lykke over hvor billigt og hurtigt internet man pludselig kan
få, og så giver de sig til at vente, og vente, og vente, og vente

Bertel

Fra : agricolaagricola@hot~

Dato : 07-02-06 12:46

> [...]
> af lykke over hvor billigt og hurtigt internet man pludselig kan
> få, og så giver de sig til at vente, og vente, og vente, og vente

Har forsøgt at ringe til dem idag og igår, men der er ingen der
svarer. Tyder vist ikke alt for godt

mvh
Lars

Fra : jonas frandsen

Dato : 10-02-06 15:31

Så er der sket lidt har fået en nyhedsmail og siden er opdateret.