ComX
Fra : Frank Nørvig

Dato : 04-01-06 10:35

Er der nogen der ved om ComX er lukket her i starten af det nye år,
eller om de bare har lukket for deres services i dag?

Alt internet har været nede siden kl. 3 i nat og jeg har forsøgt at
ringe til dem hele morgenen og formiddagen, men ingen af deres telefoner
virker/er åbne, hverken deres kundeservice, deres salgsafdeling eller
deres reception.

Venner og bekendte som også har ComX som udbyder har samme problemer og
kan heller ikke komme i kontakt med dem.

Mvh Frank

Fra : Frank Nørvig

Dato : 04-01-06 11:15

Nåh, det lader til at der netop er kommet forbindelse, og nu kan man
også ringe til dem igen.

Mvh Frank

Fra : Svend Erik Høst

Dato : 04-01-06 14:58

Frank Nørvig wrote:
> Nåh, det lader til at der netop er kommet forbindelse, og nu kan man
> også ringe til dem igen.
>
> Mvh Frank

Jep, det lød som om de havde haft et strøm nedbrud kl. 3, uheldigvis
kunne man ikke ringe til noc'en og fortælle dem det , da det også gik
udover telefon systemmet.

--
Svend