Internet i udlandet
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 03-01-06 16:23

Kære Gruppe

Jeg kommer forhåbentligt til at skulle befinde mig meget i UK i den
nærmeste fremtid og kunne derfor godt tænke mig at hører om der var
nogle af jer der havde erfaring med at komme på nettet der uden at
skulle bruge en netcafe

Men er der nogen der kan hjælpe med det??

På forhånd tak for hjælpen.
Flemming Jacobsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-01-06 19:26

"Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> wrote in message
> [...]
> nogle af jer der havde erfaring med at komme på nettet der uden at
> skulle bruge en netcafe
>
> Men er der nogen der kan hjælpe med det??

lidt søgning på google måske:
http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=internet+access+dsl&btnG=Search&meta=cr%3DcountryUK%7CcountryGB

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 04-01-06 22:31

On Tue, 3 Jan 2006 19:25:38 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_h@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>"Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> wrote in message

>lidt søgning på google måske:
>http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=internet+access+dsl&btnG=Search&meta=cr%3DcountryUK%7CcountryGB

DSL duer ikke da jeg ikke bor i UK. Det skal nok være dial up da jeg kun
skal bruge det når at jeg er på rejse derovre.
Flemming Jacobsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-01-06 22:51

> DSL duer ikke da jeg ikke bor i UK. Det skal nok være dial up da jeg kun
> skal bruge det når at jeg er på rejse derovre.

sagde du ikke noget om, men hvad med 3g data?
http://www.gsmworld.com/roaming/gsminfo/cou_gb.shtml

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 06-01-06 00:22

On Wed, 4 Jan 2006 22:51:29 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_h@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>"Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> wrote in message
>
>sagde du ikke noget om, men hvad med 3g data?
>http://www.gsmworld.com/roaming/gsminfo/cou_gb.shtml

1:
Jeg har ikke en 3 telefon

2:
10 kr pr MB overført er ikke lige just særligt sjovt når at man skal
sidde og surfe :(
Flemming Jacobsen

Fra : JD

Dato : 08-01-06 08:59

Thunderbird [7100] wrote:
> [...]
> nærmeste fremtid og kunne derfor godt tænke mig at hører om der var
> nogle af jer der havde erfaring med at komme på nettet der uden at

http://starbucks.co.uk/en-GB/_Our+Stores/Wireless+at+Starbucks.htm

Det bruger jeg med succes når jeg er i USA. Alt efter hvor meget du skal
bruge det, kan du tegne flatrate abonnement eller pay-as-you-go.

/JD

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 08-01-06 22:23

On Sun, 08 Jan 2006 08:59:06 +0100, JD <no@email> wrote:

>http://starbucks.co.uk/en-GB/_Our+Stores/Wireless+at+Starbucks.htm
>
>Det bruger jeg med succes når jeg er i USA. Alt efter hvor meget du skal
>bruge det, kan du tegne flatrate abonnement eller pay-as-you-go.

Jeg har lige slået det op, og den by jeg befinder mig i har ikke wifi i
deres star bucks :(. Og desuden ville jeg foretrække at jeg kunne tage
nettet med mig på mit hotel værelse :(

Så noget multipurpose dail up der virker ville være at foretrække.
Flemming Jacobsen

Fra : Peter Larsen

Dato : 08-01-06 22:53

Thunderbird [7100] wrote:

> nettet med mig på mit hotel værelse :(

Spørg om wifi..

de fleste hoteller *) har det.. ellers har nabo'en det

--
Regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk / MXHotel.dk / Domæne.dk

*) erfaring fra milano, rom, verona, wien, geneve, pisa og paris, kun verona
var en nitte med dyr gprs til følge (priser kan dog variere..)

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 10-01-06 23:40

On Sun, 08 Jan 2006 22:53:10 +0100, Peter Larsen <mail@czar.dk> wrote:

>Spørg om wifi..
>
>de fleste hoteller *) har det.. ellers har nabo'en det

Nej det har de så ikke ;). Og dem jeg spurgte om det lignede store
spørgsmålstegn
Flemming Jacobsen