Alt. til StofaNet
Fra : \(6400\) Futte

Dato : 20-12-05 11:45

Hej Alle

Kunne godt tænke mig at skifte min forbindelse hos StofaNet ud med en anden.

Har ladet mig fortælle at der er 2 andre udbydere der duer og det er TDC el.
Cybercity.

Det jeg er int. i er en højere forb. end den1mbit., som jeg har pt.

Forbindelsen skal være til en fast pris på max 400,- (har ikke råd til
mere), hvor jeg ikke skal spekulere på hvormeget jeg downloader på nettet.

IP telefoni er ligemeget !

Hvad er jeres erf. ?

/F

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 20-12-05 12:12

"(6400) Futte" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Forbindelsen skal være til en fast pris på max 400,- (har ikke råd til
> mere), hvor jeg ikke skal spekulere på hvormeget jeg downloader på nettet.

Jeg skiftede til CC fra Stofa, og har ikke foftrudt det. 2mb linie til 360.-
/ måned.

/ole

Fra : P Kaasing

Dato : 21-12-05 13:54

Jeg har også netop skiftet til CC fra Get2net, der går dog en mnd endnu før
det træder i kraft. Så håber jeg bare det løber problemfrit med Get2net.
Men 360,- for 2mbit og 329 for 1½ hos CC. Desværre ser det ikke ud til at de
kan levere højere hastighed end 3 mbit, her i Århus området ihvertfald.

/Poul

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 27-12-05 21:04

> [...]
> de kan levere højere hastighed end 3 mbit, her i Århus området ihvertfald.

Har du prøvet at ringe til kundeservice?
Det kan sagtens lade sig gøre, hvis du er koblet op på en central, hvor CC
har eget udstyr, og kobberforbindelsen ud til dig ellers er i en ordentlig
stand/ikke for lang.

--
Mvh. Jesper

Fra : Thomas B

Dato : 27-12-05 15:09

> [...]
>
> Forbindelsen skal være til en fast pris på max 400,- (har ikke råd til
> mere), hvor jeg ikke skal spekulere på hvormeget jeg downloader på nettet.

Jeg har selv lige skiftet fra stofanet til cybercity. Det skulle jeg ha
gjort for længe siden. Det virker bare

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 02-01-06 16:23

Undersøgte lige om Stofa kunne lev 4 mbit. her i Sønderborg, og det kunne de
ifl. deres hjemmeside.

- Have selvfølgelig nogle spørgsmål, bl.a. om man skulle have en alm.
telefon. Fik så et svar tilbage, at det kunne de ikke levere, på trods af at
det stod på deres hjemmeside.....

Det koster 499,-, men så fandt jeg ud af at CC har den same hastighed til
429,- så hvoffor betale mere end .højest nødvendigt.

Så nu har jeg bestilt en 4 mbit forbindelse hos cc

/F