Browser
stl_s 3840
arlet 2470
hjælp til IE
Fra : kim ell

Dato : 25-01-06 22:13

hej håber dette er den rette gruppe jeg har fået problemer med at komme på
nettet når jeg åbner et Internet windue fryser computeren kører med win xp
pro ,kan sagtens bruge computeren ellers hente mail spille så længe IE ikke
bliver åbnet hvad kan der være galt har virket indtil for 3 dage siden der
er ikke installeret nye programmer eller lign,,

--
venligst kim ell
som kører mitsubishi pajero 3,0 v6

Fra : B.Lauritzen

Dato : 26-01-06 10:58

kim ell wrote:
> [...]
> bliver åbnet hvad kan der være galt har virket indtil for 3 dage siden der
> er ikke installeret nye programmer eller lign,,

På ftp.sdu.dk/pub/microsoft/ie60sp1 kan du hente den igen...måske en
reinstallation ville hjælpe.

Fra : kim ell

Dato : 29-01-06 01:38

nu har jeg så prøvet at hente det igen det hjalp ikke. prøvede at sætte
anden hd til maskinen, og lavede en ny installation af win xp pro.den gør
nøjagtig det samme har prøvet at bytte de enkelte dele ud i maskinen
grafikkort,hd ,rammen, der er ingen forskel den fryser stadivæk fast når jeg
åbner min IE,, har prøvet at installere den samme windows xp pro på en anden
maskine der virker det uden problemer...hvad kan mit problem være ????????
er åben for alle ider