Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Hvilken extension til FF
Fra : Argh

Dato : 25-01-06 20:00

Hejsa
I gamle dage havde jeg installeret en udvidelse til Firefox som gjorde det
muligt at male en "ikke klikbar" webadresse på en hjemmeside over og
højreklikke og få muligheden "gå til ...adressens navn"
Hvis jeg f.eks på computerworld læser følgende..:

Modebutikken Boo.com, der regnes for at være blandt de allerstørste fusere i
dotcom-alderen, ser nu ud til at være på vej med en form for relancering.
Det skriver nyhedstjenesten The Register.

kunne jeg male Boo.com over, højreklikke og vælge "gå til boo.com"

Er der nogen af jer der kender den extension og som kan give et hint til
hvor den kan findes?

Tak
Aa

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 25-01-06 20:09

"Argh" <ohhhh@ohh.dk> posting:

>I gamle dage havde jeg installeret en udvidelse til Firefox som gjorde det
>muligt at male en "ikke klikbar" webadresse på en hjemmeside over og
>højreklikke og få muligheden "gå til ...adressens navn"

If
http://virtuelvis.com/archives/2005/09/opera-and-firefox-extensions-ii
kan du se på Linkification.

--
What is life, except excuse for death,

100 kB webbrowser: http://www.opera-mini.com (v1.2)

Fra : Argh

Dato : 25-01-06 20:27

"Christian Bohr-Halling" <nospam@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> "Argh" <ohhhh@ohh.dk> posting:

> If
> http://virtuelvis.com/archives/2005/09/opera-and-firefox-extensions-ii
> kan du se på Linkification.
>
> --

Næsten, det var en extension, som ikke konverterede teksten, men som bare
gav en højrekliksmulighed for at "gå til adresse.dk" så det var ikke
linkification.
/Aa

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 25-01-06 20:50

"Argh" <ohhhh@ohh.dk> posting:

>Næsten, det var en extension, som ikke konverterede teksten, men som bare
>gav en højrekliksmulighed for at "gå til adresse.dk" så det var ikke

http://firefoxopera.blogspot.com/2005/02/first-words.html
(Plain Text Links)

Hm, gad vide hvorfor den letteste måde at finde en FF-udvidelse på,
er ved at søge på "[funktionen] opera firefox".

Fra : B.Lauritzen

Dato : 25-01-06 21:22

Argh wrote:
> [...]
>
> kunne jeg male Boo.com over, højreklikke og vælge "gå til boo.com"
>
> Er der nogen af jer der kender den extension og som kan give et hint til

Denne her kan det som du vil have:

https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=518&application=firefox

Fra : Argh

Dato : 26-01-06 09:36