Besked rapport.
Fra : Lars Raaby

Dato : 11-06-01 20:02

Hvordan slå jeg besked rapport fra nå det er en TDC abb.
Telefonen er en 3310
Jeg har hørt man ikke kan slå det fra er det rigtigt?
*******************
Hilsen
Lars Raaby
Lars@raaby.dk
www.8840.dk
******************

Fra : Mark Beaumont

Dato : 11-06-01 22:52

"Lars Raaby" <Lars@raaby.dk> skrev
> Hvordan slå jeg besked rapport fra nå det er en TDC abb.

Den eneste måde at undgå det på er at skrive *1# i starten
af en sms

PS: Måske kunne du overtales til at slå quoted printable fra?

Vh Mark

Fra : Lars Raaby

Dato : 12-06-01 20:03

> PS: Måske kunne du overtales til at slå quoted printable fra?
Så skulle det være gjort.
Hvad er forskellen??

Hilsen Lars

Fra : Mark Beaumont

Dato : 13-06-01 11:46

"Lars Raaby" <Lars@raaby.dk> skrev
> Så skulle det være gjort.
> Hvad er forskellen??

QP giver problemer for en del newsreadere, og bør derfor
undgås. OE kan f.eks. ikke finde ud af at sætte ">" foran den
citerede tekst, i andre programmer kan det f.eks. være problemer
med æøå.

Vh Mark

Fra : Kim Bjoern

Dato : 13-06-01 19:54

..

> QP giver problemer for en del newsreadere, og bør derfor
> undgås. OE kan f.eks. ikke finde ud af at sætte ">" foran den
> citerede tekst

Korrekt,

I newgroups (især) bør man undgå QP. Eller enhver anden form for
formattering for den sags skyld, som RTF (Rich Text Format) og HTML. Hvis
man holder sig til alm generisk tekst, så kan alle nemlig være med

Blot en tilføjelse..... den har godt nok ikke så meget med "besked rapport"
at gøre, men den forklarer årsagen til, hvorfor man bør undgå formattering i
NG'erne

Kim