Udskrift fra hjemmesider
Fra : Filip

Dato : 08-01-06 09:33

Hej NG

Hvordan får man sin printer til at printe de sidste 3 cm i højre side med på
udskriften??? Jeg har oplevet det med mange computere der bruger explore, så
det må være et generelt problem.

Filip

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 08-01-06 23:18

"Filip" <annonym@get2net.dk> posting:

>Hvordan får man sin printer til at printe de sidste 3 cm i højre side med på
>udskriften??? Jeg har oplevet det med mange computere der bruger explore, så
>det må være et generelt problem.

Jeg mener kun, det kan løses ved at anvende en anden browser til at
udskrive fra, fx http://www.opera.com/download/index.dml?custom=yes

Deri kan du bl.a. også zoome ud, så overblikket bedre holdes.

Sammenlign evt. "vis udskrift" i hhv. IE og Opera:
http://www.itu.dk/~chr/temp/ieprint.png
http://www.itu.dk/~chr/temp/operaprint.png (zoom på 80%)

--
What is life, except excuse for death,

Opera 1.0: http://my.opera.com/community/customize/comments.dml?id=1628

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-06 15:11

"Filip" <annonym@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på
> udskriften??? Jeg har oplevet det med mange computere der bruger explore,

Det generelle problem ligger vist hos webdesigneren som ofte glemmer at tage
hensyn til udskrift.
Et link til en side med problemet kan nemt opklare denne påstand.

Mig bekendt har man desværre ikke mulighed for at skalere siderne til
udskrift i IE. Den bedste løsning er derfor at vende papiret eller kopiere
indholdet til et tekstbehandlingsprogram

Er du interesseret i at prøve krafter med en anden browser, kunne du kigge
på Firefox eller Opera, som begge har mulighed for at skalere indholdet, så
det passer til udskrift

Carsten Sørensen

Nørholm Forsamlingshus - http://forshus.dk

Fra : Filip

Dato : 09-01-06 17:30

> [...]
> på Firefox eller Opera, som begge har mulighed for at skalere indholdet,

Ok. Tak for ærlig snak. Jeg prøver opera

Filip