default størrelse af vinduer
Fra : Finn Landgreen

Dato : 07-01-06 20:26

Hvordan er mekanismen der styrer vindues størrensen i Windows (XP)?
Mogle gange når man åbner en ny IE browser er det i et maximixed vindue og
andre gange f.eks. ved en li nk er det i et ikke maximixed vindue. Disse
ikke maximixed har så en eller andes størrelse, men hvor ændres denne?

mvh
Finn

Fra : Nørd

Dato : 09-01-06 13:05

Hvis du har opdateret XP med SP2, kan det være denne
sikkerhedsindstilling, du skal ændre i Internet Explorer:

Funktioner/Internetindstillinger/Sikkerhed/Brugerdefineret
niveau - Der skal være flueben i "Aktiver" under punktet: "Tillad
script-definerede vinduer uden begrænsninger for størrelse og
placering".

Fra : Finn Landgreen

Dato : 09-01-06 18:52

Jeg har vist ikke forklaret mig helt klart:
Når jeg i IE klikker på en link der åbner et nyt vindue, har dette vindue en
eller anden størrelse, måske maximixed. Hvor eller hvordan ændrer jeg,
således at nye vinduer har en bestemt størrelse, f. eks. maximixed?
Det ændrer sig nogle gange når der f.eks. har været åbnet nogle meget små
vinduer, så kan default instillingen være ændret til denne lille størrelse.
Finn