FF1.5 og Flash
Fra : Janus

Dato : 05-01-06 09:20

Hejsa!

Der burde være et verdenskort her, men der sker ikke rigtig så meget i
min Firefox 1.5 :(

http://www.dr.dk/deskrevhistorie/Historiske_ansigter/intro/intro.asp

Har lige været inde hos Mactomedia og installere FlashPlayer til FF
(igen), men det har ikke afhjulpet noget som helst. Kortet kan ses i IE6

Pft, Janus

--

(\__/) This is Bunny,
(='.'=) help Bunny gain world domination:

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-01-06 10:41

Den 05-01-06 09.19 skrev Janus følgende:

> [...]
>
> Har lige været inde hos Mactomedia og installere FlashPlayer til FF
> (igen), men det har ikke afhjulpet noget som helst. Kortet kan ses i IE6

Det virker fint her med Firefox og Flash 7. Jeg har desværre ikke andet
forslag end at du prøver at installere Flash igen. Du kan evt. tjekke,
om Flash er korrekt installeret ved at skrive følgende i adressefeltet:
about:plugins
og så trykke på Enter.

Har du for øvrigt haft genstartet Firefox efter installationen af Flash?
Ellers prøv det først.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lav flotte fotoalbum til hjemmesiden med JAlbum.

Fra : Martin Hintzmann

Dato : 05-01-06 14:34

Janus wrote:

> Der burde være et verdenskort her, men der sker ikke rigtig så meget i
> min Firefox 1.5 :(

Det kan være adBlock som har en finger med i spillet. Prøv at slå den
fra. ( Hvis du vel og mærke benytter dig af adBlock )

--
Martin Hintzmann
http://www.hintzmann.dk/

Fra : Fietsenmaker

Dato : 06-01-06 06:02

Martin Hintzmann skrev:

> Det kan være adBlock som har en finger med i spillet. Prøv at slå den
> fra. ( Hvis du vel og mærke benytter dig af adBlock )

Det virker fint hos mig FF 1.5 og adBlock slået til.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 07-01-06 01:24

On Thu, 05 Jan 2006 09:19:59 +0100, Janus <nospam@nomail.com> wrote:

> [...]
>
>Har lige været inde hos Mactomedia og installere FlashPlayer til FF
>(igen), men det har ikke afhjulpet noget som helst. Kortet kan ses i IE6

Flash virker slet ikke hos mig, og har ikke gjort det siden programmet
anbefalede at lade sig opdatere til Flash 8. Havde ingen problemer med
Flash 7.

Har prøvet at afinstallere og installere igen, uden held...

Tænker på at få de afinstalleret og prøve at finde en Flash 7
installationsfil igen, men ville helst få det til at virke uden at
nedgradere.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 07-01-06 01:25

On Sat, 07 Jan 2006 01:24:28 +0100, Stefan Bruhn <spamfilter@ghashul.dk>
wrote:

> [...]
>
>Tænker på at få de afinstalleret og prøve at finde en Flash 7
>installationsfil igen, men ville helst få det til at virke uden at

Det skal siges at da jeg opdaterede til Flash 8 havde jeg Firefox 1.0.7
installeret, og har siden opdateret til 1.5 da jeg tænkte det måske
kunne løse problemet.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 07-01-06 01:40

> [...]

>Har lige været inde hos Mactomedia og installere FlashPlayer til FF
>(igen), men det har ikke afhjulpet noget som helst. Kortet kan ses i IE6

Jeg har fået mit til at virke.
Hvis du bruger AdBlock skal du gå ind på extensions siden og downloade
den nyeste version (FF fandt den ikke ved at søge efter updates, men den
var inde på deres extensions side).
Evt. kan du afprøve om det er AdBlock der gør det ved at disable den.