Der er noget der blokkerer ved Individuali~
Fra : Kim

Dato : 03-01-06 19:41

Jeg har store problemmer med at komme til at se TV fra www.Sputnik.dk jeg
kan fint komme ind på siden, men når jeg har fundet et program jeg vil se,
og går ind i det ,undersøges der noget Individualisering og jeg får at vide
at jeg kan opgradere ved tryk på en knap, der sker bare intet , jeg kan se
et rødt øje i bunden af siden, hvor jeg kan se nogle sputnik cookies er
blokkeret.
Jeg har fået en adresse til en Microsoft updatering
KB 891122 http://drmlicense.one.microsoft.com/Indivsite/en/indivit.asp men
når jeg vil åbne den ,står der
blocked::http://drmlicense.one.microsoft.com/Indivsite/en/indivit.asp i min
browser og noget med at serveren ikke kunne findes,når jeg så fjerner
blocked:: kan jeg komme ind på siden ,som så vises med fejl ! på siden er
der en knap der hedder upgrade , men den er i nedtonet grå , som om jeg ikke
kan få lov at komme ind.

Hvis i mener jeg har oprettet i en forkert gruppe , giv mig da et forslag ,
til det rigtige

Mvh. Kim