min ie6 er blevet utydelig
Fra : Mona og Kim

Dato : 02-01-06 19:23

Hej.
Min ie6 er blevet utydelig på mange hjemmesider. Det er alt som er blevet
utydelig.
Eks. bt.dk her er det som står i diverse bokse megget utydeligt men hvis jeg
klikker ind på en nyhed så kommer den sorte tekst frem meget tydelig mens
det som står i billedboksen og fakta boksen er utydeligt og nærmest skrevet
med lys grå.
På google.dk er det kun det som står ved siden af søgeboksen som er
utydeligt. men det kan nærmes heller ikke læses.

Hvad kan jeg gøre for at få det hele tydeligt igen for det har det været.

Kim

Fra : Holst

Dato : 02-01-06 20:15

Mona og Kim wrote:

> [...]
> På google.dk er det kun det som står ved siden af søgeboksen som er
> utydeligt. men det kan nærmes heller ikke læses.

Det lyder lidt som det problem, jeg altid har haft med IE på min XP Home
lige fra dengang jeg modtog den fra fragtmanden.

Det er ligesom om, alle billeder er afbildet i ca. 125 % størrelse.
Denne svare opskalering er medvirkende til, at billeder bliver utydelig,
og dermed også tekst på hjemmesider, når denne er indsat som grafik.

Jeg ved ikke, hvad man kan gøre ved det. Jeg har ikke kunnet finde en
løsning og mere vidende venner har heller ikke kunnet løse problemet.

En løsning er http://www.mozilla.com/ og det er den vej, jeg har valgt.

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 02-01-06 20:46

"Mona og Kim" <No@mail.com> posting:

>Min ie6 er blevet utydelig på mange hjemmesider. Det er alt som er blevet
>utydelig.

Har du sat tekststørrelsen til at være meget lille?
Vis -> Tekststørrelse

--
What is life, except excuse for death,

- http://www.opera.com/products/desktop/ -

Fra : Mona og Kim

Dato : 02-01-06 21:32

Christian Bohr-Halling wrote:
> "Mona og Kim" <No@mail.com> posting:

> Har du sat tekststørrelsen til at være meget lille?
> Vis -> Tekststørrelse

Det var jo det som var galt. Så lærte jeg lidt der også.
Jeg takker mange gange.

Kim