Skærme
Fijala 3554
Acer PC og skærm
Fra : Kell Petersen

Dato : 22-01-06 12:31

Hejsa
En af mine venner har en PC - Acer Power F1 2600Mhz maskine med 256 Mb ram
kører XP home
Så har han købt en Prosonic skærm i (sikkert Føtex)en butik..

Denne skærm er sådan en multi skærm
TV- PC - konsol kan altså ret så meget
Men nok man kærer pcén over denne skærm
står der i et felt " Unsuportet mode"
Samtidigt er alt sammen så pisse stort.
man har kun 2 muligheder
460Xxxx og noget 1153x xxxx

Særmkortet er så vidt jeg kunne se onbord , og på Acers hjemmeside hentede
jeg de samme drivere igen ,, men det hjalp ikke noget .
På TVét kunne man ikke justere sig ud af noget ..
Og der fulgte inden CD/drivere med til skærmen sagde han ...

Hvad kan man gøre ,, Jeg var så uheldig at love ham , en løsning på det..

--

Best regards / venlig hilsen
Kell Petersen

Better die i my sleep , like my Father
and not screaming like his passengers

Fra : Kell Petersen

Dato : 28-01-06 01:41

Er der slet ingen som ved hvorfor skærmen viser PC-billedet ,, dobbelt så
stort som Tv-skærmen , så man skal rulle frem og tilbage ..For at finde
start-knappen og ikonerne i toppen af skærmen...?

Fra : Jens G

Dato : 28-01-06 09:21

On Sat, 28 Jan 2006 01:41:16 +0100, "Kell Petersen" <shiv@privat.dk>
wrote:

>Er der slet ingen som ved hvorfor skærmen viser PC-billedet ,, dobbelt så
>stort som Tv-skærmen , så man skal rulle frem og tilbage ..For at finde
>start-knappen og ikonerne i toppen af skærmen...?

Er der ikke en eller anden indstilling for det hvis du højreklikker på
skrivebordet og vælger Egenskaber?

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Peter T.

Dato : 29-01-06 06:35

Kell Petersen ristede følgende runer:

> Er der slet ingen som ved hvorfor skærmen viser PC-billedet ,, dobbelt
> så stort som Tv-skærmen , så man skal rulle frem og tilbage ..For at
> finde start-knappen og ikonerne i toppen af skærmen...?

Det er fordi opløsningen i windows er større end skærmen kan vise. Prøv at
sætte windows til feks 1024x768 eller mindre og se om det hjælper.

--
Mvh. Peter T.