Skærme
Fijala 3554
Problemer med Sony skærm
Fra : hhsj

Dato : 22-01-06 01:27

hej,
jeg har en (Sony trinitron G400), som jeg er meget glad for, men der hændt
noget underligt, som ikke står i min manual. Den vedbliver at være sort når
jeg starter op,men den blinker grønt på start og stop kanppen hele tiden.
der kommer ikke nogen meddelse om der ikke er forbindelse og den slags, Jeg
har haft dækslet af i dag, for det kunne jo være der var en løs forbindelse
der hvor ledningen er sat på, men jeg kan ikke se noget på den måde. det er
ikke min Pc det er galt med, det er afprøvet med en anden skærm. Hvad kan
det ellers være, er der nogen som har et bud.
Hilsen Hans

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-01-06 02:52

Sikker på at du ikke har sat den i en opløsning /opdateringsfrekvens som din
G400 ikke magter, og derfor slår fra overfor?

/FL

Fra : hhsj

Dato : 30-01-06 00:07

Hej... tak for svaret
Ja. det er jeg helt sikker på, den har kørt på samme måde i meget lang tid
uden problemer.
Hans