Skærme
Fijala 3554
Skærmproblem
Fra : Henning Hansen

Dato : 21-01-06 18:44

Hej jeg har en Newtech NLS-17.4A som ikke vil med når jeg starter op ,
billede kommer godt nok men når Windows starter op kommer kun logo hvor
efter der kommer en meddelelse hvor der står No support mode. her efter går
den i sort men Windows kører i baggrunden , hvad kan det være.

--
Henning Hansen
Hoff@post5.tele.dk

Fra : Bruno

Dato : 21-01-06 19:19

Henning Hansen wrote:
> [...]
> efter der kommer en meddelelse hvor der står No support mode. her efter går
> den i sort men Windows kører i baggrunden , hvad kan det være.

Windows er sat til at vise en skærmmode skærmen ikke understøtter. Start
i fejlsikret tilstand og lav om på indstillingen.

FUT er sat til dk.edb.system.ms-windows

Mvh

Bruno

Fra : hhsj

Dato : 22-01-06 13:47

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse

> Windows er sat til at vise en skærmmode skærmen ikke understøtter. Start i
> fejlsikret tilstand og lav om på indstillingen.

> [...]

.... tak for dit svar.
Min skærm er sort hele tiden, jeg får ingen meddelelser af nogen art, så det
må være et andet problem.
Hans

Fra : jda

Dato : 22-01-06 14:01

On Sun, 22 Jan 2006 13:47:29 +0100, hhsj came up with this fine idea in
dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
>
> ... tak for dit svar.
> Min skærm er sort hele tiden, jeg får ingen meddelelser af nogen art, så det

Jeg tror du er for hurtig til at afvise Brunos forslag. Men det er nok ikke
fejlsikret, men VGA mode du skal starte i. Tryk F8 lige efter at BIOS er
færdig og vælg VGA (eller fejlsikret) og se om du ikke kommer ind. Så kan
du måske sætte dine skærm indstillinger ned igen. Hvis det så ikke er det
så vend tilbage
--
Jakob