Skærme
Fijala 3554
internet explorer 7 beta2 rørt ved tekst v~
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-01-06 16:35

Hej efter jeg har installeret internet explorer 7, er der sket noget med
tekst visning, det flyder ligesom lidt ud på min samsung 710n... har før
instillet et eller andet i windows, som skulle forbedre tekst visning, men
slog det fra igen, tror det er det den har slået til igen??? Nårr jeg
ligesom skriver her, er det somom det bogstav man skriver bliver fremhævet
indtl det næste bogstav er skrevet.

Fra : Bruno

Dato : 21-01-06 16:52

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
> slog det fra igen, tror det er det den har slået til igen??? Nårr jeg
> ligesom skriver her, er det somom det bogstav man skriver bliver fremhævet

Prøv og spørg i en windows gruppe, denne her gruppe er
dk.edb.HARDWARE.skaerm og dækker ikke software (med mulig undtagelse af
særligt skærmsoftware til kalibrering og så selvsølgelig drivere til
skærme).

Mvh

Bruno