Skærme
Fijala 3554
LCD panel - vægmontering
Fra : Flemming Joensson (8~

Dato : 20-01-06 11:04

Jeg kunne ikke lige finde et bedre sted at spørge om LCD arme til
vægophængning så nu prøver jeg her.

Jeg skal bruge en arm til at hænge min LCD på - da der er meget begrænset
bordplads så skal den kunne monteres på væggen.

Jeg har fundet denne her fra ErgoTron:
http://www.enavia.com/dk/da/con/Products/Showproduct.aspx?productid=1041761
&hierarchyid=.127.134.612.134.159.418.421.
Her er et kort link til ovenstående adresse som sikkert knækker pga.
længden:
http://kortlink.dk/enavia/2c6k

Jeg synes dog at den er lidt dyr (vil gerne under de 1000kr).

Kender i lignende produkter der er billigere? Jeg har brug for at skærmen
kan justeres i højden uden brug af værktøj og så skal skærmen kunne drejes
og vippes - men pivot og justering ind og ud fra væggen har jeg ikke behov
for.

Det er iøvrigt et 20" LCD panel fra Viewsonic som har VESA hullerne der
skal monteres - hvis det betyder noget for jeres anbefalinger :)

På forhånd tak
/flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : Jens G

Dato : 20-01-06 16:30

On 20 Jan 2006 10:04:21 GMT, "Flemming Joensson (8520)"
<flemming@joensson.invalid> wrote:

>Jeg synes dog at den er lidt dyr (vil gerne under de 1000kr).

Prøv at gå i Silvan.

Sidst jeg var der blev jeg overrasket over at de havde LCD ophæng, og
endda til bilige penge. Ved dog ikke om der var noget så avanceret som
i dit link.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.