Skærme
Fijala 3554
har I set den nye 30'' Dell
Fra : Jesper F

Dato : 15-01-06 00:54

Fra : Esben

Dato : 15-01-06 02:30

"Jesper F" <askfortheemail@ask.com> skrev i en meddelelse
news:43c98f5b$0$2464$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> http://accessories.euro.dell.com/sna/ProductDetail.aspx?c=dk&category_id=6198&cs=dkdhs1&first=true&l=da&page=productlisting.aspx&sku=52660
>
> Ser vild ud.

Sejt - men den kræver umiddelbart min. et quadro fx3450 eller tilsvarende
ATI. Eller er der begyndt at komme mainstream kort med dual link dvi?

--
Esben

Fra : Martin Sørensen

Dato : 15-01-06 02:47

> Sejt - men den kræver umiddelbart min. et quadro fx3450 eller
> tilsvarende ATI. Eller er der begyndt at komme mainstream kort med
> dual link dvi?

Det her 9600 Pro er da ikke så dyrt, og det har dual link dvi:

Ok, det er dyrere end et std. 9600 Pro, men det er ikke så galt som et
Quadro eller FireGL kort..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Esben

Dato : 15-01-06 07:37

"Martin Sørensen" <mos@laxity.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Det her 9600 Pro er da ikke så dyrt, og det har dual link dvi:
>
> Ok, det er dyrere end et std. 9600 Pro, men det er ikke så galt som et
> Quadro eller FireGL kort..

Næ, det var ikke tosset - jeg var ikke klar over at der fandtes et 9600 med
dual link.

--
Esben

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-06 10:29

Esben wrote:
> "Martin Sørensen" <mos@laxity.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Næ, det var ikke tosset - jeg var ikke klar over at der fandtes et 9600 med
> dual link.

hvad med kort i 7800 klassen, er det kun eVGA der laver kort med dual
link dvi ?

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 15-01-06 16:28

Esben skrev:

> Eller er der begyndt at komme mainstream kort med dual link dvi?

Tilsyneladende ja. Jeg blev forleden også overrasket over, at de
nye Apple MacBook Pro bærbare kan trække en 30 tommer skærm og
endnu mere overrasket, da jeg opdagede, at de ældre G4 Powerbooks
kan det samme.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Nicolai

Dato : 15-01-06 17:49

> http://accessories.euro.dell.com/sna/ProductDetail.aspx?c=dk&category_id=6198&cs=dkdhs1&first=true&l=da&page=productlisting.aspx&sku=52660

Jeg vil mene den er for stor til desktoparbejde - jeg er den meget glade ejer
af 24" - altså dens lillebror.

Den tog dage at vende sig til...

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 15-01-06 18:50

Nicolai skrev:

> Jeg vil mene den er for stor til desktoparbejde - jeg er den
> meget glade ejer af 24" - altså dens lillebror.
>
> Den tog dage at vende sig til...

Jeg ville også skulle have et væsentligt dybere skrivebord, hvis
der skulle stilles sådan en 30" op. En fotograf i den by, hvor
jeg arbejder, har Apples 30" og han sidder med snotten helt oppe
i den. Det undrer mig, for det må være som at sidde på første
række i biografen. Jeg har ca. 1 meters afstand hen til min 24"
og det er lige ved at være i underkanten, synes jeg.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Kay

Dato : 18-01-06 15:47

Nicolai wrote to everybody in dk.edb.hardware.skaerm :
> jeg er den meget
> glade ejer af 24" - altså dens lillebror.

Jeg har netop købt 24"'eren og er også temmelig tilfreds. Men helt ærligt
havde jeg ikke ventet at jeg skulle kalde den for lillebror efter kun en
uge! I det mindste koster 30"eren en millard mere end jeg ville give så jer
er ikke SÅ skuffet ;)

/Kay

Fra : Nicolai

Dato : 18-01-06 16:16

> [...]
> uge! I det mindste koster 30"eren en millard mere end jeg ville give så jer

Hehe nej det var ikke planen.

Men til prisen er den altså et kup!