Skærme
Fijala 3554
SyncMaster 930BF eller SyncMaster 913N
Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 11-01-06 18:11

Hej nyhedsgruppe
Ja så er det tid til ny 19" TFT skærm. Har fået kortet det ned til 2
valgmuligheder.

1) Samsung Samsung SyncMaster 930BF (Sølv / Sort)
0.294 mm, 4 ms, 140 MHz, 270 cd/m2, 700:1
Har både VGA og DVI som primært er den største forskel. Ca. 2.960 kr.

2) Samsung SyncMaster 913N (Sølv)
0.294 mm, 8 ms, 140 MHz, 300 cd/m2, 700:1
Kun VGA Ca. 2.500 kr.

Kan det betale sig at lige skyde de ekstra 400-500 kr ind for at få lavere
respons, men ikke mindst DVI indgangen? Tror jeg er mest til 930BF modellen.
Brug: Skolearbejde, internet, spil, film, photoshop, 3D, billedredigering.
Altså allround brug hvor intet har prima prioritet.

For resten, hvis skærmen nu viser sig at have pixelfejl, kan jeg så ikke
bare sende til tilbage til forhandleren og bestille en ny?
Jeg takker på forhånd for hjælpen.
Bjørn

Fra : Daniel

Dato : 30-01-06 14:27

Brug de ekstra 500kr på en 4ms skunder skærm og få Dvi´en med, men til de
krav er er 913N en flot skærm, kender en der har den, og den kan stortset
bruges til alt, jeg har ikke set den har problemer i spil og film