printertoner pixma 4000
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-01-06 23:15

Har sådan en printer, og der er ikke mere farve i printertonerne siger den.
men de 2 sorte er fulde. Men den vil ikke printe et alm. primitivt sort/hvid
print ud fordi der ikke er mere i farvepatronerne? selvom jeg går ind i
softwaren og vælger gråzoneprint.. Nogen jeg kan gøre ved det? og den bruger
vel forhåbeligt sortpatronen ved sort/hvid print?

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 25-01-06 00:23

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> går ind i softwaren og vælger gråzoneprint.. Nogen jeg kan gøre ved det?
> og den bruger vel forhåbeligt sortpatronen ved sort/hvid print?

Så vidt jeg kan se i brugermanualen til printeren, kan man få problemer,
hvis man forsøger at lade den udskrive med en tom blæktank, også selv om den
pgl. farve ikke skal bruges.
Jeg har også set på andre printere, at hvis en af farvepatronerne løber tør,
stopper den med at virke, selv om den ikke skal bruge den pgl. farve.

Kurt

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 25-01-06 12:30

har du prøvet at køre et renseprg. på den ?

min IP5000 kører videre selvom den ene er tom

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Pico

Dato : 26-01-06 00:27

Johnny B [2000] wrote:
> har du prøvet at køre et renseprg. på den ?
>
> min IP5000 kører videre selvom den ene er tom

Det gør min også, men den kommer med en pæn bemærkning om man vil
fortsætte printningen

Pico