Udskriftsproblemer HP Laserjet 5M
Fra : Lars Mortensen

Dato : 24-01-06 22:53

Hej gruppe

Jeg er ved at gå amok over min printer...

Når jeg printer, får jeg een side af gangen.
Dvs. den printer en side og "tænker" før næste side kommer osv.

Jeg kører XP Pro og printer via netværk.

HJÆÆÆLP!

På forhånd tak!

Mvh/ Lars

Fra : Ove Pedersen

Dato : 27-01-06 19:18

"Lars Mortensen" <no@spam.co> skrev i en meddelelse
> [...]
> Dvs. den printer en side og "tænker" før næste side kommer osv.
>
> Jeg kører XP Pro og printer via netværk.

Laserjet 5M lyder er en Postscript udgave af Laserjet 5, men der er stadig
PCL i printeren, prøv at vælge en PCL driver i stedet og se om det ikke
hjælper. Med mindre du er dybt afhængig af Postscript, er PCL i de fleste
tilfælde et bedre valg.
Laserjet 5 er ikke lige den nyeste model og Postscript kræver en del
processorkraft i printeren.

Ove Pedersen

Fra : Lars Mortensen

Dato : 27-01-06 23:09

Tak for svaret, men jeg bruger PCL driveren...

Fra : Åge

Dato : 28-01-06 01:27

> Tak for svaret, men jeg bruger PCL driveren...
>
> "Ove Pedersen" <nogen@invalid.com> skrev i en meddelelse

Plejer PostScript-modellerne ikke at ende på P?

Fra : Lars Mortensen

Dato : 28-01-06 13:34

Aner det ikke, ved blot, at HP leverer PostScript og PLR drivere til denne
mdel.
(Har i øvrigt intet kendskab til forskellen på PostScript, LPR osv og hvad
det betyder)