kompatible patroner til IP5200
Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 24-01-06 21:11

Min canon S900 nægter at køre med uorginale patroner, selv om jeg ikke
printer meget
syntes jeg de orginale patroner er alt for dyre.
Jeg beslutter mig for at købe en Pixma 5000 da den kan køre med uorginale
patroner,
da den er udgået har jeg søgt efter en brugt. Her til aften kan jeg så læse
at kompatible
patroner til IP 5200 kommer om 8-10 uger så jeg køber naturligvis en ny og
glæder mig over
at jeg ikke gav ca 1500kr For en brugt IP 5000.
http://lavprisimport.dk/blaekpatroner_til_canon/pixma_modeller/pixma_ip_5200_da/
Venligst Glenn.

Fra : Max

Dato : 24-01-06 21:27

Hej Glenn

> da den er udgået har jeg søgt efter en brugt. Her til aften kan jeg
> så læse at kompatible
> patroner til IP 5200 kommer om 8-10 uger så jeg køber naturligvis en
> ny og glæder mig over

Ja, såfremt at leveringen ikke bliver udsat igen :(

Mvh Max

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-01-06 21:58

Glenn Hagedorn wrote:
> Her til aften kan jeg så læse at kompatible
> patroner til IP 5200 kommer om 8-10 uger

Selfølgelig kommer de på et tidspunkt - de har været "lige på trapperne"
længe - og spørgsmålet er hvad prisen bliver - den væsenligste grund til at
5200-patronerne er dyrere er vel den indbyggede chip - og den er de vel nød
til at putte i de uoriginale også ?

Men lad os nu se - spørgsmålet har jo aldrig været tvivl om de kommer eller
ej - for selvfølgelig gør de det, hvis man venter længe nok

Jan