hjælp! USB-enheden ikke virker korrekt.
Fra : Louise K..

Dato : 23-01-06 18:47

Jeg har et problem med min iPod og min usb-indgang. Når jeg vil tilslutte
iPod til min PC, får jeg en besked om at USB-enheden ikke virker korrekt.
Dette har dog virket, men efter jeg flyttede min computer fra den ene ende
af stuen og til den anden virker det pludseligt ikke længere. Andre
USB-kabler som fx. webcam virker dog. Jeg har opdateret iTunes, og har
download den nyeste version af iPod update (denne kan dog ikke overføres til
iPod da der ikke er forbindelse mellem PC og iPod).

Hvad skal jeg gøre? Er der nogen som kan give mig en præcis vejledning?

Vh Louise.