Hp laserjet 6l papir problemer
Fra : PLOP

Dato : 23-01-06 16:47

Hej
Jeg har ovenstående er der noget man kan gøre for at den ikke tager for
mange sider ad gangen eller er den bare til skrot!!
Per

Fra : Hagar

Dato : 23-01-06 17:50

"PLOP" <PLOpboll@it.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg har ovenstående er der noget man kan gøre for at den ikke tager for
> mange sider ad gangen eller er den bare til skrot!!
> Per

Prøv at rens gummirullerne med rense-benzin, det gør dem bløde, sprit duer
ikke, det gør gummiet hårdt.

Hagar

Fra : The Amazing Grace

Dato : 27-01-06 20:43

PLOP wrote:

> Hej
> Jeg har ovenstående er der noget man kan gøre for at den ikke tager for
> mange sider ad gangen eller er den bare til skrot!!
> Per

Jeg har også en 6L, som jeg vist købte i 1998 - den begyndte at have
problemet da den var et par år gammel.

På det tidspunkt kunne man gratis få en lille papdims fra HP, til at
klistre fast nede i bunden af indbakken.

Det hjalp, siden da har printeren aldrig taget for mange ark ad gangen.
Om man stadig kan få den lille dims, ved jeg ikke, men det er absolut et
forsøg værd.

De advarede meget mod at bruge den på 5L, advarslen hermed givet videre.

VH

Mads Hansen

--
Nothing is so smiple that it can't get messed up.