Sata Hardisk til Salg
Fra : Kristian Damgaard

Dato : 22-01-06 18:51

Hej.

Er der nogen, som vil købe en SATA Hardisk, magler kun ledning, slet ikke
brugt.

kom Med et bud

Kristian

Fra : carsten h larsen

Dato : 22-01-06 18:57

hvor stor mangler data om den ellers kan man ikke byde

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-01-06 18:57

Kristian Damgaard skrev:

>Er der nogen, som vil købe en SATA Hardisk, magler kun ledning, slet ikke
>brugt.

Salg af harddiske hører til i dk.marked.privat.edb.intern (når det altså
er anskaffet uden henblik på videresalg)

>kom Med et bud

I denne gruppe er den kun en skumbanan værd.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Kell Petersen

Dato : 22-01-06 19:00

> Er der nogen, som vil købe en SATA Hardisk, magler kun ledning, slet ikke
> brugt.
>
> kom Med et bud
JA....:!

Er den stadig i vacum-pose....??????

12 øre pr . Mb er den ikke i uåbnet pose,, byder jeg 12 øre pr Giga..

..Så kan du jo fortælle mig bagefter
Hvor stor.................
Og hvilket mærke det er
Så jeg ved hvad den koster mig
Og hvor i landet den befinder sig ..

Du betaler fragten ...

Fra : Kristian Damgaard

Dato : 22-01-06 19:16

"Kell Petersen" <shiv@privat.dk> skrev i en meddelelse

> JA....:!
>
> Er den stadig i vacum-pose....??????
>
> 12 øre pr . Mb er den ikke i uåbnet pose,, byder jeg 12 øre pr Giga..

> [...]

Denne pris er alt for alt nede.

Fra : Kristian Damgaard

Dato : 22-01-06 19:17

> [...]
> Hej.
>
> Er der nogen, som vil købe en SATA Hardisk, magler kun ledning, slet ikke

Det er på 25 GB. Minimumspris 950 Kr.
Stadigvæk i vakum.

Fra : FedeDorit

Dato : 22-01-06 19:35

> "Kristian Damgaard" <kdamgaard@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Det er på 25 GB. Minimumspris 950 Kr.
> Stadigvæk i vakum.

25 GB !! til 950 KR !!
Jeg har lige købt en 250 GB SATA2 til 753,-

http://expressdelivery.dk/asp/productinfo.asp?altvarer=0&opgvarer=0&varernr=WD2500JS&func2=spec&func=#midscreen

Fra : Aksel

Dato : 23-01-06 11:52

> Det er på 25 GB. Minimumspris 950 Kr.
> Stadigvæk i vakum.

En ny 40 GB Maxtor koster 389 hos SHG, så du skal ikke regne med over 100
kr.

Aksel

Fra : Kristian Damgaard

Dato : 23-01-06 18:09

"Kristian Damgaard" <kdamgaard@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "Kristian Damgaard" <kdamgaard@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Det er på 25 GB. Minimumspris 950 Kr.
> Stadigvæk i vakum.

Beklager det er 250 GB

Fra : Hans

Dato : 23-01-06 18:43

Kristian Damgaard wrote:

> Beklager det er 250 GB

Det er egentlig lidt ligegyldigt om den er 2,5 eller 25000000 GB.

Salg af harddiske hører hjemme i gruppen news:dk.marked.privat.edb.intern,
ikke her.

Hans

Fra : Kristian Damgaard

Dato : 23-01-06 19:10

> Det er egentlig lidt ligegyldigt om den er 2,5 eller 25000000 GB.
>
> Salg af harddiske hører hjemme i gruppen news:dk.marked.privat.edb.intern,
> ikke her.
>
> Hans

OG??

Kristian

Fra : Hans

Dato : 23-01-06 19:11

Kristian Damgaard wrote:
> "Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse

> OG??
>
> Kristian

PLONK

Fra : carsten h larsen

Dato : 23-01-06 19:18

bud 200kr når jeg har den

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-01-06 19:27

carsten h larsen skrev:

>bud 200kr når jeg har den

Stærkt, et bud på 200 kr for et "plonk", det har jeg aldrig set før

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-01-06 19:29

Kristian Damgaard skrev:

>OG??

Velkommen til usenet, og især til de danske grupper på usenet, det er dem
der hedder noget med dk. , For at gøre usenettet mere overskueligt er der
lavet mere end en gruppe, så folk der vil snakke om (ikke handle) hardware
kan snakke om dem i grupperne under dk.edb.hardware* , og dem der vil
handle gør det så i dk.marked.privat.edb* .

Du er fuldstændigt galt på den fordi at:

Du vil handle med drev udenfor markedsgrupperne
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.hardware
Uønskede emner:
* Køb og salg henvises til dk.marked.*.

Ikke engang hvis du bare vil snakke om drev er du i rette gruppe da du så
skulle have været i dk.edb.hardware.drev

FUT dk.admin.netikette hvor du kan forsvare hvorfor du ikke vil overholde
at salg ikke hører til i dk.edb.hardware
--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Aksel

Dato : 23-01-06 21:41

> Beklager det er 250 GB

OK, så vil du kun have 200 kr. mere end butiksprisen.

OG FLYT SÅ DIN SALGSANNONCE OVER I EN MARKEDSGRUPPE.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-01-06 21:44

Aksel skrev:

>OG FLYT SÅ DIN SALGSANNONCE OVER I EN MARKEDSGRUPPE.

Det har han altså gjort kl. 20.08

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-01-06 19:19

Kristian Damgaard wrote:
> kom Med et bud

Her i gruppen - cirka en skumbanan, da handel ikke må foregå her.

Prøv i stedet i

- hvor dit indlæg hører hjemme, og hvor folk kigger, hvis de vil købe - og
som derfor helt klart vil give et bedre salg

Du kan læse om gruppernes rette brug på www.usenet.dk

Fut sat til dk.admin.netikette

Jan