hvordan ser jeg en RM-fil ?
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 21-01-06 22:09

hej jeg fandt lige en gammel cd med nogle afsnit af casper og drengene
fra brasilien en julekalender med casper frank hvam osv men jeg kan
ikke se den kan ikke huske hvad jeg havde instaleret den gang jeg så
dem sidst , det var nogle jeg mener at jeg downloadede fra drs
hjemmeside kan nogen hjælpe mig med et program så jeg kan se dem igen
?
jeg har winamp mediaplayer og powerdvd men ingen af dem virker til at
se de gamle afsnit ?

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 21-01-06 22:46

"Punish the deed, not the breed." <nobody@home.com> writes:

> [...]
> dem sidst , det var nogle jeg mener at jeg downloadede fra drs
> hjemmeside kan nogen hjælpe mig med et program så jeg kan se dem igen

Prøv Real Media Player http://www.real.com/

Kai

Fra : Johnny Andersen

Dato : 21-01-06 22:51

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@harrekilde.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv Real Media Player http://www.real.com/

RealPlayer sucks - brug K-Lite mega codec pack 1.47

http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm

/Johnny

Fra : Michael Friis

Dato : 22-01-06 01:46

> RealPlayer sucks - brug K-Lite mega codec pack 1.47

Man installerer sgu´da ikke codec-packs
De fucker det hele op.

Brug realplayer http://www.real.com/

Fra : Martin Sørensen

Dato : 22-01-06 01:55

> Man installerer sgu´da ikke codec-packs
> De fucker det hele op.

Ja, det skal man holde sig fra.. Der er ingen grund til at installere en
masse codecs man alligevel aldrig bruger.

> Brug realplayer http://www.real.com/

Den fucker da først det hele op.
Jeg kan klart anbefale Real Alternative:
http://www.free-codecs.com/download/Real_Alternative.htm
Så kan man afspille .rm filerne uden at skulle trækkes med Reals elendige
software.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-01-06 01:59

Michael Friis skrev:

>De fucker det hele op.
>Brug realplayer http://www.real.com/

Hvorfor beskriver du realplayer ?

Brug real alternative http://www.codecguide.com/about_real.htm

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Michael Friis

Dato : 22-01-06 03:26

> Hvorfor beskriver du realplayer ?

Hmmm, jeg beskriver det da ikke...
Jeg skriver realplayer, fordi det hedder realplayer

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 22-01-06 10:51

haha nå der var lidt at vælge imellem når der ikke er enighed så
prøver jeg først realplayer det var vist den jeg brugte den gang, jeg
vidste ikke at den fantes stadig, nå jeg prøver den og hvis det ikke
virker så en af de andre
tak for svarene

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 23-01-06 17:14

vil nogen forklare mig hvad codecs er for noget ? sletter jeg noget
andet når jeg instalerer nye codecs ?
jeg har ikke instaleret realplayer da den jo koster penge og jeg skal
jo bare lige se afsnitene en enkelt gang
men jeg hentede de to andre der blev linket til, men vil det forstyre
mit (nvtv) tvkort eller andet grafik på maskinen at instalere nye
codecs ?