canon s630
Fra : Spinner

Dato : 21-01-06 10:02

printernen vil ikke svare. Den blinker 7 gange orange, og så grøn igen.

Nogen der ved om denne "blinke-kombination" kan henledes til en fejl??

Spinner

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-06 13:11

"Spinner" <Spinner@coool.dk> skrev i en meddelelse
> printernen vil ikke svare. Den blinker 7 gange orange, og så grøn igen.
>
> Nogen der ved om denne "blinke-kombination" kan henledes til en fejl??
>
> Spinner

Får du ikke en fejlkode i printerens "pop-up" vindue ?

mvh
Ebbe

Fra : Spinner

Dato : 22-01-06 23:21

"Ebbe [7000]" <es44(at)pc(dot)dk> skrev i en meddelelse

> Får du ikke en fejlkode i printerens "pop-up" vindue ?

Nej, faktisk ikke. Har endda skiftet patroner i fald at det skulle være
løsningen...

Spinner

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-06 10:40

> "Ebbe [7000]" <es44(at)pc(dot)dk> skrev i en meddelelse

> Nej, faktisk ikke. Har endda skiftet patroner i fald at det skulle være
> løsningen...
>
> Spinner

Der kan godt være hjælp at hente på Canon's hjemmeside. Desværre ser det
ikke ud til at der er særlig meget at finde på s630. Jeg havde selv et
problem med en Pixma 4000, og fandt ud af årsagen ( baseret på blink-antal)
på deres support-side.
Bortset fra det, så er slaget ikke tabt endnu, de er mægtig flinke ved
Canon.dk, ring til support, så får du måske løsningen.

Held og lykke.

mvh
Ebbe