Nyt bundkort
Fra : christian

Dato : 17-01-06 21:35

Hej

Jeg skal bruge et nyt bundkort til en ny spille computer.

Det skal kunne "Wake On Hotkey", jeg vil gerne bruge athlon cpu og pci-e
grafik kort

Hvilket kort er bedst til prisen ?

Fra : Thomas Hansen

Dato : 18-01-06 01:57

On Tue, 17 Jan 2006 21:35:19 +0100, christian <christian@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
> Jeg skal bruge et nyt bundkort til en ny spille computer.
>
> Det skal kunne "Wake On Hotkey", jeg vil gerne bruge athlon cpu og pci-e

DFI-lanparty ultra-d er et rigtig godt kort til prisen. Det kan moddes til
SLI hvis man har brug for det. Men ellers har det ALT hvad man kan ønske
sig ift. indstillinger og optimerings ting. Det er stabilt og der er et
kæmpe comunity omkring lanparty serien på nettet, så det er let at finde
svar på eventuelle indstillings problemer.

Alle nyere boards kan tændes med tastatur eller museklik.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : christian

Dato : 18-01-06 07:20

Super mange tak

så vil jeg finde mine prnge frem og bruge dem på det

news.s3jt9i1muxvtjp@sprinter...