Athlon xp 2200+ SSE????
Fra : Ukendt

Dato : 16-01-06 23:37

Lånte spillet Quake 4 af en bekendt her til aften
spillet installerer fint men ved opstart kommer en fejl skærm om at cpu
ikke understøtter intel streaming string SSE kan ikke læse nogle steder
at min cpu athlon xp 2200+ IKKE skulle understøtte dette
kan det passe???

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-01-06 23:47

anders wrote:
> [...]
> cpu ikke understøtter intel streaming string SSE kan ikke læse
> nogle steder at min cpu athlon xp 2200+ IKKE skulle understøtte dette

Næh - ikke så vidt jeg kan se, så er kravet mindst 2000+

Her er kravene - mangler du andet af det:

Minimum:

a.. Microsoft(r) Windows(r) 2000/XP
a.. Pentium(r) 4 2.0 GHz or Athlon(tm) XP 2000+ processor
a.. 512MB RAM
a.. 308 MB of uncompressed free hard disk space (plus 310MB for Windows swap
file)
a.. 100% DirectX(r) 9.0c compatible 16-bit sound card and latest drivers
a.. 100% Windows 2000/XP compatible mouse, keyboard and latest drivers
a.. DirectX 9.0c
a.. 3D hardware Accelerator Card Required - 100% DirectX 9.0c compatible
64MB Hardware Accelerated video card and the latest drivers.

Jan

a.. :

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-06 00:11