holdbare høretelefoner
Fra : thomas.handy@gmail.c~

Dato : 16-01-06 20:47

Hej Gruppe
Jeg skal bruge nogle holdbare høretelefoner. De skal helst være
bygget som en rusiske kampvogn. De skal nemlig bruges i en
ungdomsklub Hvilke kan anbefales?
Jeg tænkte på at dem man bruger på diverse netcafe'er kunne bruges.
Men jeg kommer aldrig selv på netcafe så jeg ved ikke hvad de bruger.

Prisen er omkring 200.- stykket. Det behøver ikke være super lyd,
bare de kan holde.

/Thomas
---
"jeg blev perfekt den dag jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Max

Dato : 16-01-06 21:00

Hej Thomas

> bygget som en rusiske kampvogn. De skal nemlig bruges i en
> ungdomsklub Hvilke kan anbefales?

Den eneste måde du kan få dem til at holde er ved at sige til
ungerne at skal de bruge hovedtelefoner, ja så må de have
deres egne med.

Mvh Max

Fra : thomas.handy@gmail.c~

Dato : 16-01-06 21:40

Max skrev:

> [...]
>
> Den eneste måde du kan få dem til at holde er ved at sige til
> ungerne at skal de bruge hovedtelefoner, ja så må de have

Hej
Det var også min første tanke, men jeg er ikke så glad for at
ungerne skal ind og rode bag ved maksinerne hver gang de skal sætte
hovedtelefonerne til. Desuden er maskinerne sat op i nogle metalburere
imod tyveri så man har ikke umiddelbart adgang til bagsiden.

/Thomas

Fra : Hans

Dato : 16-01-06 21:46

thomas.handy@gmail.com wrote:
> [...]
> hovedtelefonerne til. Desuden er maskinerne sat op i nogle metalburere
> imod tyveri så man har ikke umiddelbart adgang til bagsiden.

Det burde ikke være noget problem at lave nogle jack forlængerledninger, så
det ikke er nødvendigt med adgang til maskinernes bagside.

Hans

Fra : Max

Dato : 16-01-06 21:58

Hej

> Det burde ikke være noget problem at lave nogle jack
> forlængerledninger, så det ikke er nødvendigt med adgang til
> maskinernes bagside.

Eventuelt kan man anbringe stikket i en tom 5½" ramme
på forpladen.

Mvh Max

Fra : Thomas Hansen

Dato : 17-01-06 01:57

On Mon, 16 Jan 2006 21:58:04 +0100, Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid>
wrote:

> Hej

> Eventuelt kan man anbringe stikket i en tom 5½" ramme
> på forpladen.
>
> Mvh Max

Det har I jo ret i. Men jeg vil altså gerne have at klubben har sine egne
hovedtelefoner. Det hører jo med til resten af maskinen. På samme måde som
at ungerne ikke skal have deres eget tastatur med for at bruge maskinerne.
Så må vi lærer dem at passe ordenligt på tingene. Det er jo i øvrigt et
pædagogisk mål i sig selv.
Jeg vil bare gerne have nogle hovedtelefoner som holder så længe som
muligt. Når det kan lade sig gøre at have lyd på maskinerne på en netcafe
så brude det jo også kunne lade sig gøre her.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Max

Dato : 17-01-06 12:28

Hej Thomas

> at bruge maskinerne. Så må vi lærer dem at passe ordenligt på
> tingene. Det er jo i øvrigt et pædagogisk mål i sig selv.

Ok, jeg forstår fint hvad du mener, en ting jeg ikke nævnte var
at jeg personlig ikke vil bruge hovedtelefoner der blev brugt
af fremmede ligesom jeg heller ikke ville del hat med dem,
men det har helt andre årsager end holdbarhed.

Men nu blev jeg ikke lige klar over om det var rene hovedtelefoner
eller et headset du efterlyste, men jeg har for nogle måneder
siden anskaffet nogle headsæt til min søn og nogle af hans
kumpaner (nogle lømler i konfirmationsalderen der tror alt
er gratis her i verdenen) og disse headsæt har på trods af
prisen vist sig meget solide og brugbare

http://pcfocus.dk/shop/default.asp?ProductID=3455

Men pas på hvor du køber dem, de er set til 299 kr også.

Det lader ikke til at de laves som rene hovedtelefoner og de
eneste rene hovedtelefoner jeg sådan lige kender der kan
købes for menneskepenge og kan anbefales er
Sennheiser PX20.

Mvh Max

Fra : Thomas Hansen

Dato : 17-01-06 20:02

On Tue, 17 Jan 2006 12:28:27 +0100, Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid>
wrote:

> [...]
> er gratis her i verdenen) og disse headsæt har på trods af
> prisen vist sig meget solide og brugbare
Det hovedtelefoner uden mikrofonj jeg efterlyser. Dels fordi vi kun
spiller spil imod hinanden, og vi sidder i samme rum. Og dels fordi jeg
formoder at jeg kan få mere for pengene hvis jeg undlader mikrofonen.
Desuden så kan mikrofonen jo også være en ømt punkt for et headsæt, den
kommer let i vejen og kan blive skadet.

> [...]
> eneste rene hovedtelefoner jeg sådan lige kender der kan
> købes for menneskepenge og kan anbefales er

Dem vil jeg kikke på.

> Mvh Max

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"