2 IP telefoner
Fra : Morten Hesseldahl

Dato : 16-01-06 18:56

Hej

Jeg har igennem noget tid haft en IP telefon. Jeg benytter en adaptor og min
analoge tlf.
Nu kunne jeg imidlertig godt tænke mig et ekstra nummer fra en anden
udbyder, og vil derfor købe en ekstra adaptor. Kan dette lade sig gøre? Jeg
er godt klarover at det skal være to adaptore med 2 forskellige IP-adresser.

Men vil det kunne lade sig gøre i praksis?

Mvh.

Morten Hesseldahl

Fra : Jens G

Dato : 16-01-06 19:02

On Mon, 16 Jan 2006 18:56:12 +0100, "Morten Hesseldahl"
<morten@hesseldahl.de> wrote:

> [...]
>er godt klarover at det skal være to adaptore med 2 forskellige IP-adresser.

Det rigtige sted at spørge om dette, er i dk.teknik.telefoni.ip

>Men vil det kunne lade sig gøre i praksis?

Ja,- og for en del adaptorer kan håndtere to konti.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Morten Hesseldahl

Dato : 16-01-06 19:09

Jeg
IP-adresser.

> Det rigtige sted at spørge om dette, er i dk.teknik.telefoni.ip

Tak for info.

Mvh.

Morten Hesseldahl