Driver til Eyetoy Webcamera PSP2
Fra : Dan Andersen

Dato : 15-01-06 15:30

Jeg har forsøgt at finde en driver til ovennævnte kamera, da det gerne
skulle anvendes på en PC via USB stikket.
Er der nogen der ligger inde med et link?

--
Med venlig hisen
Dan Andersen

Fra : Max

Dato : 15-01-06 15:44

Hej Dan

> Jeg har forsøgt at finde en driver til ovennævnte kamera, da det gerne
> skulle anvendes på en PC via USB stikket.
> Er der nogen der ligger inde med et link?

Kender du den her ?

http://www.ionstorm.co.uk/files/sairuk/

Mvh Max

Fra : Dan Andersen

Dato : 15-01-06 16:00

> Hej Dan

> Kender du den her ?
>
> http://www.ionstorm.co.uk/files/sairuk/
>
> Mvh Max
>
> Ohhh.. takker mange gg. Du kommer med i min aftenbøn... altså på det
> rigtige sted )

mvh. Dan

Fra : Max

Dato : 15-01-06 16:10

Hej Dan

Er det stedet hvor der siges "fri os fra det onde" :)

Mvh Max