Er der nogen der har turdet at eksperiment~
Fra : Kurt Pedersen

Dato : 13-01-06 13:38

Hej NG
Er der nogen af jer der har turdet at eksperimentere med uoriginale patroner
og refill-sæt til ovenstående printer og hvilke erfaringer har i gjort?
mvh
Kurt
Ps: Har lige set på denne hemmeside
http://www.printerrefill.dk/shop/default.asp men tør ikke rigtig
eksperimentere. Jeg er ikke bange for en evt nedgang i kvaliteten men hva'
med skader på printhovedet?

Fra : Fynbo

Dato : 13-01-06 13:47

"Kurt Pedersen" <kurt_birgittt@pedersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.printerrefill.dk/shop/default.asp men tør ikke rigtig
> eksperimentere. Jeg er ikke bange for en evt nedgang i kvaliteten men hva'

Køb du bare uorginale patroner.. De er lige så gode i kvaliteten som
originale.

Kig på qxl.dk.... der bliver uorignale patroner solgt til ca. 9,- pr. stk.

Fynbo

Fra : ha

Dato : 13-01-06 18:21

Kurt Pedersen wrote:
> Hej NG
> Er der nogen af jer der har turdet at eksperimentere med uoriginale
> patroner og refill-sæt til ovenstående printer og hvilke erfaringer
> har i gjort?

Ja, det har jeg. De eneste original-patroner jeg har brugt, var dem der
fulgte
med printeren da jeg købte den i foråret 2005.

Jeg har prøvet flere forskellige kopimærker, men bruger nu udelukkende
fra dem jeg køber via ham gutten der sælger vis qxl. Du får lige et link:

http://auktioner.qxl.dk/DVD-Seller&TypeTri=2

> http://www.printerrefill.dk/shop/default.asp men tør ikke rigtig
> eksperimentere. Jeg er ikke bange for en evt nedgang i kvaliteten men
> hva' med skader på printhovedet?

Udskriftkvaliteten med kopipatronerne er super duper. Jeg bruger printeren
dagligt til farvefotos på glossy papir, og indimellem også til skrivning på
cd.

Jeg har end ikke overvejet selv at fedte med noget refill, når man kan
købe patronerne til under 9 kr. stykket.

Jeg har ikke haft problemer med printningen.

/ha

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 13-01-06 21:34

"ha" <minnewsmail@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> købe patronerne til under 9 kr. stykket.
>
> Jeg har ikke haft problemer med printningen.

Helt enig -ham køber jeg også fra.
Det er billigere end at fylde selv. På linket til printerrefil fremgår det,
at det koster 349 kr. at refille farvepatronerne 7 gange og 219 kr. at
opfylde den store sorte 8 gange. Ialt 568 +pp for at fylde godt 7 gange.
Jeg har lige købt 50 patroner (=10 x refill af alle patroner) for 490 kr.
incl. pp. Så lad være med at fedte med det selv.

Kurt

Fra : skibber

Dato : 15-01-06 12:52

On 13-01-2006 21:33:41, "Kurt B. Andersen" wrote:

>"ha" <minnewsmail@gmail.com> skrev i en meddelelse

Har han en hjemmeside ?

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 15-01-06 17:51

"skibber" <skibber@notmail.com> skrev i en meddelelse

> Har han en hjemmeside ?

Det tror jeg ikke. Han har aldrig henvist til nogen hjemmeside, heller ikke
i de mails, hvor man aftaler nærmere om handelen, står der noget om en
hjemmeside.

Kurt

Fra : skibber

Dato : 16-01-06 12:28

On 15-01-2006 17:50:47, "Kurt B. Andersen" wrote:

> [...]
>i de mails, hvor man aftaler nærmere om handelen, står der noget om en

Lidt surt ville gerne kikke lidt mere på hvad han ellers havde.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 16-01-06 23:32

> On 15-01-2006 17:50:47, "Kurt B. Andersen" wrote:
>>

> Lidt surt ville gerne kikke lidt mere på hvad han ellers havde.

Hvis du klikker på et af tilbuddene, kan du se hvad han har, da det på
tilbudssiden er listet op, hvilke printere han har patroner til. Samtidig
kan man skrive til ham, hvis man har andre ønsker.

Kurt

Fra : Anders Pedersen

Dato : 14-01-06 00:49

Den 13.01.2006 kl. 13:37:36 skrev Kurt Pedersen
> [...]

> http://www.printerrefill.dk/shop/default.asp men tør ikke rigtig
> eksperimentere. Jeg er ikke bange for en evt nedgang i kvaliteten men

Du kan resikere at du kan ødelægge printhovdet hvilket jeg har
læst mere om her i gruppen
Skerdet så er det en ny printer et nyt printhovde koster
næsten lige så meget som en ny printer

Jeg har selv haft brugt uorginale patroner i min i250 men har ikke så gode
erfaringer der kommer striber efter man ikke har brugt printeren i et
stykke tid.
Har derfor gået over til kun at bruge originale patroner i min printer

Min far bruger kun originale patroner i hans ip4000
Originale patroner kan fåes til ca 60kr pr farve ved
printmore.dk hvor vi før har fået fra.

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen