Virker 5.1 lyd i headset?
Fra : Ukendt

Dato : 12-01-06 23:40

Jeg så et headset med 5.1 lyd i bilka til 299. Er det noget der virker?

Fra : Laziter [9440]

Dato : 13-01-06 09:51

<rene> skrev i en meddelelse
> Jeg så et headset med 5.1 lyd i bilka til 299. Er det noget der virker?

Jeg har ikke set det headset i Bilka, men jeg har selv et Cosonic MVI-168
5.1 headset og det virker fint.
Man fornemmer fint hvor lyden kommer fra og må indrømme, at i den tid jeg
spillede Doom 3 var hjerterytmen højere med headsettet igang end da jeg
brugte højttalere (2.0).

Mvh
Benjamin

Fra : Sune Storgaard

Dato : 13-01-06 11:25

Laziter [9440] wrote:
> [...]
> MVI-168
> 5.1 headset og det virker fint.
> Man fornemmer fint hvor lyden kommer fra og må indrømme,

Til spil som counterstrike, er det rent guld. Det er næsten som
wallhack...bare med lyd, det er meget nemt at høre og regne ud hvor folk er.

/Sune
-som er tilbage på 2.0 :(

Fra : Jim

Dato : 14-01-06 16:04

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Man fornemmer fint hvor lyden kommer fra og må indrømme, at i den tid jeg
> spillede Doom 3 var hjerterytmen højere med headsettet igang end da jeg

Men er der ikke noget om, at så længe Doom 3.0 er installeret, så blokkerer
den faktisk for en installation af Kone 1.0.
Det bliver allerhøjest til installation af Kæreste 7.0, som plejer at
afstallere sig selv, når Doom 3.0 dominerer brugerfladen.

J.

Fra : Thomas Hansen

Dato : 13-01-06 16:55

On Thu, 12 Jan 2006 23:40:12 +0100, <rene> wrote:

> Jeg så et headset med 5.1 lyd i bilka til 299. Er det noget der virker?

Hej
Jeg har et Zalman sæt og er godt tilfreds med det. Eneste ulempe er at
bøfferne er lidt tunge.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"