lyd?
Fra : sigurno

Dato : 12-01-06 13:53

Jeg har prøvet noget: Sat phonokablet fra line-out på den ene computer til
line in på den anden computer for at overføre audiolyd/wawfiler.Meningen var
at flytte en mappe med musikfiler fra den ene comp. til den anden. Nu er der
ingen lyd på modtageren. Al lyd er forsvundet fra modtager pc'en. Når jeg
klikker på den lille højtaler i proceslinien til højre og lydstyrkemenuen
kommer op, er de alle nedtonet./ikke itlgængelige. Ved nogen hvad der sket.

Mvh.

Ester C.

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 12-01-06 14:49

"sigurno" <nospampavlova@cafeer.dk> skrev i en meddelelse
> Ved nogen hvad der sket.

Nej det lyder underligt. Du burde gerne kunne høre musik selvom der er et
stik i line-in. Har du prøvet at dobbelt klik på højtaler ikonet for at
derefter gå op i "Indstillinger" og vælge "Egenskaber". Her skulle der gerne
være en liste, hvor du så kan vælge/fra vælge de indstillinger du gerne vil
have.
Hvad sker der hvis du hiver stikket ud. Kan du så høre noget.

Men ville det ikke være tusind gange lettere at overfører filerne digitalt.
Fx. sende dem til dig selv på mail, hvis det drejer sig om små filer, eller
lave et lille netværk. Eller måske brænde en cd, eller overfører dem til en
USB dongle.

Bjørn
--
Bjørn E. Thorup
http://www.thabear.dk

Fra : sigurno

Dato : 12-01-06 16:58

"Bjørn E. Thorup" <bet75@hotmailFJERNMIG.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> digitalt. Fx. sende dem til dig selv på mail, hvis det drejer sig om små
> filer, eller lave et lille netværk. Eller måske brænde en cd, eller

Hej

Jo, det ville være nemmere, men nu gjorde jeg det sådan, det var dumt, det
jeg tror er, at jeg har smadret noget, for nu er der slet ingen lyd at høre
på modtagerpc'en. Hvad kan være ødelagt? brændt af, jeg har slet ikke
forstand på det.

Mvh.

Ester C

Fra : Michael Friis

Dato : 12-01-06 17:49

> [...]
> jeg tror er, at jeg har smadret noget, for nu er der slet ingen lyd at
> høre på modtagerpc'en. Hvad kan være ødelagt? brændt af, jeg har slet ikke

Hvis der er noget der er ødelagt, så er der lydkortet.
Jeg har selv prøvet at brænde et lydkort af, ved at sætte et stik i, mens
der var strøm på ( PC´en og stereoanlæget var tændt).

Mvh.
Michael