Program til info om hardware
Fra : Stefan Bruhn

Dato : 11-01-06 22:13

Der findes et lille program der kan fortælle en en hulens masse data om
ens hardware, f.x. hvilket bundkort man har, hvilke RAM der sidder i, og
diverse informationer i den retning.

Jeg har brugt det utallige gange, men lige nu ligger navnet på
programmet lige bag en mur inde i mit hoved. Nogen der har et bud?

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-01-06 22:18
Fra : Stefan Bruhn

Dato : 11-01-06 23:23

On 11 Jan 2006 21:17:47 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>Belarc http://www.belarc.com/free_download.html
>Everest
>http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/Everest-Home-Edition.shtml

Mange tak for forslagene, jeg har nu fået de oplysninger jeg skulle
bruge :)